Noviosurce benoemt nieuwe directeur B-street

Novisource heeft Marijn Keukelaar (1972) benoemd tot directeur van haar dochter B-street. Als intermediair en broker staat B-street met haar dienstverlening midden in een uitdagende markt van bemiddeling van zzp-ers. In het licht van de wet DBA heeft B-street alle formaliteiten geregeld met de Belastingdienst en ontzorgt haar klanten in deze volledig. Het komende jaar staat sterk in het teken van omzetgroei binnen het intermediairsdomein en margeverbetering overall.
Marijn (44) is zijn loopbaan begonnen bij internetbureau Virtual Affairs waar hij tijdens de eerste internetboom verantwoordelijk was voor het opzetten van het recruitmentproces in Nederland en later ook Spanje. Na een steile groei naar 100+ medewerkers heeft Marijn als accountmanager voor webmarketing services diverse grote klanten bediend. Eind 2001 maakte hij de overstap naar Ordina om Match-IT BV op te zetten om de externe inhuur van Ordina te stroomlijnen. Hij heeft meer dan 10 jaar als directeur gewerkt binnen het domein van matching en detachering en was lid van diverse directieteams. De laatste jaren is hij in diverse commerciële rollen actief geweest voor klanten in het banking domein (business development, sales en account management).
Jurjen Punt is ontheven van zijn directieverantwoordelijkheid voor B-street en zal zijn carrière buiten B-street/ Novisource voortzetten.

Voor meer informatie over dit persbericht:
Eric Drossaert, Chief Executive Officer
ir@novisource.nl