Flitsmeister viert 1 miljoen gebruikers

Flitsmeister, de app voor verkeersinformatie en flitserwaarschuwingen, heeft de mijlpaal van 1 miljoen actieve gebruikers behaald. Hiermee is het veruit de grootste gratis verkeersapp van Nederland en België. Om dit te vieren is de app voor Android en iOS in een compleet nieuw jasje gestoken.

Onder andere door meerdere feedbacksessies te organiseren met enthousiaste gebruikers, is de app op een aantal punten aangepast. Zo heeft het melden van incidenten een prominentere plek gekregen, is de informatie beter af te lezen door verbetering van kleurgebruik en zijn de waarschuwingen voor incidenten en flitsers "full screen" geworden.

Bij alle aanpassingen van de app heeft Flitsmeister als doel om weggebruikers gemakkelijker, veiliger en voordeliger zijn reis te laten maken.

Geplaatst in:

Over Flitsmeister B.V.
Sinds de oprichting in 2012 is Flitsmeister zowel als web- als mobiele applicatie uitgegroeid tot de grootste verkeersinformatiedienst van Nederland. Dankzij onder andere Floating Car Data is het bedrijf in staat om verkeersstromen in heel Nederland in kaart te brengen. Het streven naar continue verbetering en innovatie leidt tot een hechte community van gebruikers die elkaar via de apps voor iOS en Android voorzien van actuele en nauwkeurige verkeersinformatie.

Via ons contactpersoon voor de pers:
Jorn de Vries
T: +31 6 81 49 50 75