Booking.com lanceert nieuw platform voor reisagenten

AMSTERDAM, November 8, 2016 /PRNewswire/ --



Booking.com voor Reisagenten biedt professionals in de reisindustrie een reeks op maat gemaakte tools en rapportages om voor hun klanten gemakkelijk accommodatiereserveringen te
boeken en beheren 
Booking.com, de marktleider op het gebied van online reserveringen, lanceert vandaag de eerste versie van Booking.com voor Reisagenten, een nieuw platform dat speciaal is ontworpen om rekening te houden met de behoeften van reisagenten. Dit platform bestaat uit een reeks gebruiksvriendelijke tools waarmee professionals uit de reiswereld probleemloos via Booking.com reserveringen voor hun klanten kunnen maken en beheren. Booking.com voor Reisagenten is een uitbreiding op het huidige Affiliate Partner Programma van Booking.com en maakt gebruik van de technologie en infrastructuur die is ontwikkeld voor Booking.com Business. Reisagenten die zich aanmelden bij het platform komen in aanmerking voor voordelen die vergelijkbaar zijn met die van de affiliatepartners van Booking.com.
Meer informatie op http://www.booking.com/travel-advisors/index.html.
Ga voor het volledige bericht naar de Nederlandse newsroom van Booking.com: https://news.booking.com/nl
Over Booking.com [http://www.booking.com/?aid=354544&utm_source=PR&utm_medium=email_pr&utm_campaign=22_01_2013 ] :
Booking.com is de wereldleider in het online boeken van hotels en andere accommodaties. Het garandeert de beste prijzen voor elk accommodatietype - van kleine zelfstandige accommodaties tot luxe vijfsterrenketens. Gasten hebben altijd en overal toegang tot de website van Booking.com, via hun PC, smartphone of tablet, en ze hoeven geen reserveringskosten te betalen - nooit. De website van Booking.com is beschikbaar in 42 talen, biedt meer dan 1 miljoen hotels en accommodaties, waaronder 520.000 vakantiewoningen en beslaat meer dan 96.000 bestemmingen in 227 landen en territoria wereldwijd. De website heeft ruim 106 miljoen beoordelingen die de gasten na hun verblijf hebben geschreven, en trekt online bezoekers uit de hele wereld, zowel uit de toeristische als de zakelijke markt. Booking.com heeft meer dan 19 jaar ervaring en een team van meer dan 13.000 toegewijde medewerkers in 184 kantoren wereldwijd. Booking.com heeft zijn eigen klantenservice die 24/7 beschikbaar is om de gasten in hun eigen taal te assisteren en te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring.
E Booking.com B.V., opgericht in 1996, bezit en beheert Booking.com(TM), en is onderdeel van The Priceline Group . Volg ons op Twitter [http://www.twitter.com/bookingcom ], Google+ [https://plus.google.com/+Bookingcom ] en Pinterest [http://pinterest.com/bookingdotcom ], 'like' ons op Facebook [http://www.facebook.com/bookingcom ], of ontdek meer op http://www.booking.com.



Booking.com


CONTACT: Mocht u vragen hebben over het bovenstaande, dan kunt u contactopnemen met Martijn van Amersfoort of Bram van Ginneken van Edelman.Edelman, Martijn van Amersfoort / Bram van Ginneken, Telefoon: 020 301 0980, Martijn.vanAmersfoort@edelman.com / Bram.vanGinneken@edelman.com

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen