Bedrijven wereldwijd hebben nu toegang tot Level 3's flexibele ethernet-services in 15 nieuwe Europese markten

Softwaregedefinieerde netwerkoplossingen met Metro 2.0 Ethernet

LONDON, 7 november 2016 /PRNewswire/ -- Bedrijven wereldwijd die zoeken naar meer zichtbaarheid en controle over hun zakelijke netwerken kunnen vanaf nu gebruikmaken van de flexibiliteit en prestatie van Ethernet-services van Level 3 Communications, Inc. [http://www.level3.com/?cid=L3PRR-EEE-3716] in 15 extra Europese markten [http://news.level3.com/image/NewEMEAMap.JPG]. Met Level 3's bekroonde Metro 2.0 mondiale Ethernet-platform [https://www.mef.net/Assets/Documents/1447865084_MEFGEN15awards_Final.docx] kunnen bedrijven hun netwerken efficiënter en flexibeler houden door solutions die worden ondersteund door virtualisering en softwaregedefinieerde netwerken (SDN). Ondernemingen hebben toegang tot Level 3 Ethernet-services in 290 markten over de hele wereld.

Foto - http://photos.prnewswire.com/prnh/20161103/436157 [http://photos.prnewswire.com/prnh/20161103/436157]
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140908/144115 [http://photos.prnewswire.com/prnh/20140908/144115]

Kijk op http://www.level3.com/en/products/ethernet/ [http://www.level3.com/en/products/ethernet/] voor meer informatie over Level 3's flexibele Ethernet-platform en haar SDN-gebaseerde Adaptive Network Control Solutions.

Belangrijke feiten:

-- Met particuliere connectiviteit, schaalbare bandbreedte en instelbare
configuratie-opties, zijn Level 3 Ethernet-services ideaal voor veilige,
snelle verbindingen tussen hoofdvestigingen, openbare en particuliere
datacenters en openbare, particuliere en hybride cloudomgevingen.
-- Level 3 Ethernet-services zijn momenteel beschikbaar in 290 markten
wereldwijd - waaronder 15 nieuwe locaties in Europa - met flexibele
bandbreedtemogelijkheden, uiteenlopend van 2 Mbps tot 6 Gbps.
-- Frost & Sullivan heeft Level 3 onderscheiden met de Competitive Strategy
Innovation and Leadership Award 2015
[http://www.level3.com/~/media/files/infographics/en_dataserv_ig_fs_metr
ocarrier_ethernetaward.pdf] voor zakelijke Metro Ethernet-services.
-- In maart maakte Level 3 haar initiële Metro 2.0 Ethernet uitbreiding in
Europa bekend.
[http://news.level3.com/2016-03-07-Level-3-Expands-MEF-2-0-Carrier-Ether
net-Services-into-Europe] Verdergaande uitbreiding van Level 3
Ethernet-services richting Azië en Oceanië is gepland voor begin 2017.
-- Het is de doelstelling van Level 3 om één enkel, mondiaal
Ethernet-platform te leveren voor een klantgedefinieerde
netwerkervaring, waarbinnen bedrijven kunnen reageren op veranderende
zakelijke behoeften door creatie van en interactie met hun eigen
telecomdiensten, zowel on demand als in real time en gebaseerd op een
holistische visie op hun netwerk.

Productinformatie:

-- Level 3's Ethernet-oplossingen zijn beschikbaar in point-to-point- of
point-to-multipoint-configuraties
-- Het next-generation Metro 2.0 Ethernet-platform van Level 3 ondersteunt
connectiviteit met E-Line, E-Access en Cloud Service Provider (CSP) en
wordt ondersteund door overeenkomsten voor latentietijden en
onlinebeschikbaarheid tot 99.999 procent
-- Met Level 3 Adaptive Network Control met Dynamische Capaciteit hebben
ondernemingen netwerkflexibiliteit waarmee zij hun bandbreedte kunnen
bijstellen op basis van planning, ad hoc-behoeften of vooraf
vastgestelde drempels, waardoor onderbrekingen van de service,
arbeidsintensief papierwerk of vertragingen die veroorzaakt worden door
traditionele servicewijzigingen worden verminderd
-- Level 3 Verbeterd Management biedt geavanceerde netwerk analytics, en
kan in combinatie met Dynamische Capaciteit netwerktriggers instellen
die de bandbreedte automatisch aanpassen aan de zakelijke behoefte.

Belangrijke citaten:
Andrew Crouch, regiopresident, EMEA en Global Accounts Management Division, Level 3 Communications
"Bedrijven ondergaan een snelle digitale transformatie en dit zal alleen maar verder toenemen. De wereld waarin zij vandaag opereren zal volgend jaar totaal verschillend zijn. Om te kunnen concurreren moeten hun netwerkbronnen niet alleen wendbaar en flexibel maar ook betrouwbaar en veilig zijn."

Aanvullende informatie:

-- WEBINAR: Nieuwe, dynamische en verzekerde netwerkservices, op basis van
LSO [https://www.brighttalk.com/webcast/12779/192127]
-- KAART: Het wereldwijde Ethernet-netwerk van Level 3
[http://news.level3.com/image/NewEMEAMap.JPG]
-- VIDEO: Adaptive Network Control - Bandbreedte On Demand
[http://www.level3.com/en/resource-library/vd-adaptive-network-control-b
andwidth-on-demand/]
-- INFORMATIEBLAD: Level 3 Ethernet-oplossingenmatrix
[http://www.level3.com/~/media/files/factsheets/en_ethernet_fs_ethernetm
atrix.pdf?cid=L3PRR-EEE-3716]

Over Level 3 Communications
Level 3 Communications, Inc. is een Fortune 500-onderneming die lokale, nationale en internationale communicatieservices biedt aan ondernemingen, overheidsinstanties en serviceproviders. Het uitgebreide portfolio dat Level 3 biedt met veilige, beheerde oplossingen omvat vezel- en infrastructuuroplossingen, IP-gebaseerde voice- en datacommunicatie, grootschalige Ethernet-services; video- en contentdistributie, datacenter- en cloudgebaseerde oplossingen. Level 3 bedient klanten in meer dan 500 markten in meer dan 60 landen in een wereldwijd services-platform op basis van privévezelnetwerken op drie continenten, verbonden door uitgebreide onderzeese faciliteiten. Level 3-services worden geleverd door dochterondernemingen van Level 3 Communications, Inc. Ga voor meer informatie naar www.level3.com [http://www.level3.com/] of leer ons kennen op Twitter [https://twitter.com/Level3], Facebook [https://www.facebook.com/#!/level3] en LinkedIn [http://www.linkedin.com/company/level-3-communications].

© Level 3 Communications, LLC. Alle rechten voorbehouden. Level 3, Level 3 Communications, Level (3) en het Level 3-logo zijn ofwel gedeponeerde servicemerken of servicemerken van Level 3 Communications, LLC en/of een van diens gelieerde ondernemingen in de Verenigde Staten en elders. Andere servicenamen, productnamen, bedrijfsnamen of logos in dit bericht zijn de handels- of servicemerken van hun respectieve eigenaren. Level 3-services worden geleverd door dochterondernemingen van Level 3 Communications, Inc.

Toekomstgerichte uitspraken
Een aantal uitspraken in dit persbericht is van een toekomstgerichte aard en is gebaseerd op de huidige verwachtingen of meningen van het management. Deze toekomstgerichte uitspraken zijn geen garantie voor prestaties en zijn onderhevig aan diverse onzekerheden en andere factoren die buiten de controle van Level 3 liggen en die ertoe kunnen leiden dat daadwerkelijke gebeurtenissen sterk afwijken van die die worden besproken in of geïmpliceerd door de uitspraken. Belangrijke factoren die Level 3 zouden kunnen verhinderen om de vermelde doelstellingen te realiseren zijn onder andere, maar niet beperkt tot, het vermogen van het bedrijf om: omzet uit haar services te verhogen om doelstellingen voor financiële en operationele prestaties te realiseren; effectieve ondersteunende systemen te ontwikkelen en bij te houden; systeem- en netwerkstoringen of -onderbrekingen te beheren; schending van de beveiligingsmaatregels voor het netwerk- en computersysteem af te wenden; nieuwe services te ontwikkelen die voldoen aan de vereisten van klanten en acceptabele marges genereren; de toekomstige uitbreiding of aanpassing van het netwerk te beheren om concurrerend te blijven; intellectuele eigendoms- en eigendomsrechten te verdedigen; risico's te beheren die te maken hebben met de onzekerheid van de wereldwijde economie; voortdurende of versnelde afname in marktprijzen voor communicatieservices te beheren; capaciteit te verwerven voor haar netwerk bij andere providers en haar netwerk met voordelige voorwaarden te koppelen aan andere netwerken; nieuwe acquisities met succes te integreren; op effectieve wijze om te gaan met risico's op politiek of juridisch vlak, in de regelgeving, op het gebied van buitenlandse valuta of andere risico's waaraan de onderneming wordt blootgesteld door aanzienlijke internationale activiteiten; kwetsbaarheid voor voorwaardelijke verplichtingen te verkleinen; en om aan alle voorwaarden van haar schuldverplichtingen te voldoen. Extra informatie over deze en andere belangrijke factoren zijn te vinden in de deponeringen van Level 3 bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (Commissie van Toezicht op het effecten- en beurswezen). Verklaringen in dit persbericht dienen in het licht van deze belangrijke factoren te worden geëvalueerd. Level 3 is niet verplicht en doet nadrukkelijk afstand van een dergelijke verplichting om de toekomstgerichte uitspraken bij te werken of te wijzigen, ofwel op basis van nieuwe informatie, gebeurtenissen in de toekomst of anderszins.

Contactinformatie

Media: Investeerders:

Beatrice Martin-Vignerte Mark Stoutenberg

+44-0-330-060-7342 +1 720-888-2518

beatrice.martin-vignerte@level3.com mark.stoutenberg@level3.com

VS Mediacontact:

Stephanie Walkenshaw

+1 720-888-3084

stephanie.walkenshaw@level3.com

Photo: https://photos.prnewswire.com/prnh/20161103/436157http://photos.prnewswire.com/prnh/20140908/144115

Level 3 Communications, Inc.

Web site: http://www.level3.com/

PR Newswire