Floris Liebrand nieuwe woordvoerder RAI Vereniging

Per 1 november is Floris Liebrand gestart als woordvoerder en communicatieadviseur van RAI Vereniging, de belangenbehartiger voor de rijwiel- en automobielindustrie.

De afgelopen drie jaar werkte Liebrand onder meer als consultant public affairs en communicatie bij Burson-Marsteller. In deze functie adviseerde hij diverse klanten in de mobiliteit.

Liebrand (36) begon zijn loopbaan als politiek assistent bij de VVD in de Tweede Kamer en was aansluitend in verschillende communicatie en public affairs functies in de transport en logistiek actief. Zo werkte hij als woordvoerder bij Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV) en later bij Transport en Logistiek Nederland (TLN).

Voor vertegenwoordigers van de media is Floris Liebrand bereikbaar op
06 51 351 485 en f.liebrand@raivereniging.nl.

Een foto is te downloaden van www.raivereniging.nl.

RAI Vereniging, Rijwiel & Automobiel Industrie, behartigt de belangen van ruim 500 fabrikanten en importeurs van personenauto's en vrachtauto's, aanhangwagens en opleggers, carrosserieën en speciale voertuigen, motorfietsen en scooters, brom- en snorfietsen en fietsen. Ook de leveranciers van onderdelen voor deze voertuigen en
van garage-uitrusting zijn bij de Vereniging aangesloten.

Voor meer informatie:
RAI Vereniging, Cees Boutens: 06 53 212 633