Wereldprimeur: Real-time boekhouden

In samenwerking met mobile only bank bunq introduceert Informer de eerste realtime bankkoppeling ter wereld. Het financiële verkeer voor ondernemers kan namelijk veel sneller, makkelijker en goedkoper. Met deze vernieuwende toepassing nemen Informer en bunq een belangrijke stap in het versimpelen van professioneel boekhouden.
De samenwerking met bunq maakt de services van boekhoudsoftware-ontwikkelaar Informer nog beter en sneller. Bij- en afschrijvingen op de zakelijke bankrekening worden direct zichtbaar en geboekt in de boekhouding.

Ali Niknam, CEO en Founder van bunq: "Informer gebruikt bunq's technologie op een slimme manier om real-time boekhouden mogelijk te maken. Met de samenwerking geven we ondernemers meer controle over hun financiën."

Als ondernemer is het belangrijk om controle over je geld te hebben. Ook tijdens vakanties of in het weekend.

Remco Frühauf, CEO en Founder van Informer: "Het 24 uur moeten wachten op bankmutaties in je boekhouding is niet meer van deze tijd. Met InformerOnline staan al je banktransacties nu direct in je boekhouding. Zo hebben onze gebruikers altijd een up to date overzicht van hun bankzaken."

Geplaatst in:

Contactpersonen
Informer: Peter Potters + 31 (0) 85 401 6700 // peter.potters@informer.nl bunq: Floor Eizema +31 (0) 6 51 04 79 98 // feizema@bunq.com

Over Informer
Informer profileert zich als hét online boekhoudpakket voor het kleinbedrijf en heeft het afgelopen jaar al diverse innovaties doorgevoerd, waaronder de Informer Chatbot, een chatbot voor je boekhouding. Voor meer informatie: www.informer.nl

Over bunq
Bunq is thought leader in het ontwikkelen van nieuwe toepassingen in bankieren. Het openen van een rekening is gratis voor particulieren. Zakelijke klanten betalen uitsluitend voor gebruik. Bunq is de eerste greenfield bank in meer dan 35 jaar en heeft het doel haar gebruikers de controle over hun geld terug te geven. Voor meer informatie: www.bunq.com

Informer Software B.V.

Rijswijk (ZH)