Ellen Peper maakt overstap van Twynstra Gudde naar Univé

Per 1 januari 2017 vertrekt Ellen Peper bij organisatieadviesbureau Twynstra Gudde. Zij maakt de overstap naar de Raad van Bestuur van Coöperatie Univé waar zij de Chief Transformation Officer wordt.

Ellen Peper wordt bij Univé verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de veranderagenda en het vergroten van de operationele en technologische slagkracht van de Univé formule. Tot haar portefeuille behoren de afdeling Informatietechnologie en de bedrijfsonderdelen Schade, Her en Univé Rechtshulp.

Bij Twynstra Gudde was Ellen Peper sinds 2007 directeur/directievoorzitter. Zij heeft een belangrijke en waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en versterking van het bureau. In haar beginjaren bij Twynstra Gudde was Ellen Peper managing partner en richtte zij zich vooral op complexe ruimtelijk-economische ontwikkelingsvraagstukken.

Geplaatst in:

Voor vragen kunt u contact opnemen met Esther van Koot (marketing communicatieadviseur Twynstra Gudde) via eko@tg.nl of 033 - 467 77 77.

Twynstra Gudde

Amersfoort