De OASIS Group bereikt belangrijke mijlpaal bij overname

DUBLIN, October 25, 2016 /PRNewswire/ --

Vorige week is de 20[e] overname afgerond
De OASIS Group, het snelst groeiende bedrijf voor document- en informatiebeheer in heel Europa, heeft de afronding bevestigd van zijn 20[e] overname tot nu. Via een overeenkomst die op 20 oktober is afgesloten, heeft de OASIS Group, Westcountry Storage Solutions in Plymouth (Verenigd Koninkrijk) overgenomen.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

Deze overname markeert de intrede in een nieuwe regio voor de OASIS Group. En ondersteund tevens de gestelde groeidoelstelling. Het was voor de OASIS Group van strategisch belang om de dienstverlening in het zuidwesten van het Verenigd Koninkrijk verder uit te breiden.
"We zijn zeer verheugt dat Westcountry Storage Solutions nu deel uitmaakt van de OASIS Group," aldus Brian Connolly, Group Deputy Chief Executive Officer en Group CFO van de OASIS Group. "Met veel enthousiasme zal OASIS de uitdagingen aangaan die deze overname, in de voor OASIS Group nieuw gebied, met zich mee zullen brengen." "Onze groeistrategie zal verder vervolg krijgen evenals het verstrekken van een volledig dienstenpakket aan onze bestaande en nieuwverworven klanten."
De integratie van beide bedrijven is reeds opgestart.
Over de OASIS Group
OASIS bedient klanten sinds 1999 en is een van de grootste en meest veelzijdige en professionele bedrijven op het gebied van document- en informatiebeheer in Europa. Met een hoofdkantoor in Dublin, Ierland, en vestigingen in de hele EU, biedt OASIS werk aan meer dan 300 teamleden. Onze dienstverlening verlenen we aan meer dan 4700 klanten in verschillende industriesegmenten, waarbij de nadruk ligt op de financiële, juridische, overheids-, gezondheidszorg- en onderwijssectoren. http://www.OASISGroup.com
LinkedIn: OASIS Group [https://www.linkedin.com/company/oasis-group_2 ]

Contact voor de media: