Merkbaar betere prestaties door cafeïnevrije focuspil

Waarom je examen verknallen als dat niet nodig is? Waarom op je werk niet de prestaties leveren waar men om vraagt? Het lijkt zo eenvoudig. Sterker nog, het is gewoon eenvoudig. Het Groningse bedrijf Paneuromix heeft met het nieuwe voedingssupplement FOCUS2 de gewenste focuspil in handen die studenten en werkenden zo hard nodig hebben. Door de verscherpte focus en verhoogde motivatie lukt het gebruikers plotseling wél die ene prestatie leveren. FOCUS2 is nu online te koop via https://www.paneuromix.nl/concentratiepillen.html.

Wel gefocust, niet gejaagd
In een maatschappij waar veel van je wordt verwacht, valt het niet altijd mee om aan die verwachtingen te voldoen. Maar waar haal je na een lange werk- of studiedag de concentratie en focus vandaan? Dat is lastig. Nog meer koffie of een snuifje cocaïne zijn in zulke gevallen geen gezonde opties. FOCUS2 is daarentegen wél een gezonde toevoeging voor het menselijk lichaam. Naast het verscherpen van de focus zorgt FOCUS2 tevens voor een ontspannen houding; van het creëren van een gejaagd gevoel is absoluut geen sprake.

Geen cafeïne
Paneuromix heeft ervoor gekozen geen cafeïne toe te voegen aan FOCUS2. Cafeïne is in sommige gevallen zeker wel geschikt om de focus te verscherpen, maar geeft niet per definitie bij iedere gebruiker hetzelfde effect. Soms verhoogt het zelfs de afgifte van stresshormonen. En dat is juist niet het beoogde doel van bijvoorbeeld de student in examentijd. Daarbij is cafeïne verslavend; het natuurlijke voedingssupplement FOCUS2 is dat zeker niet.

Drs. Roland Verment van Paneuromix verklaart het effect en het natuurlijke aspect van dit voedingssupplement: "FOCUS2 - ook wel concentratiepil genoemd - verscherpt de focus, vergroot de motivatie en brengt de gebruiker de nodige helderheid. FOCUS2 bevat slechts natuurlijke stoffen en het supplement is op geen enkele wijze schadelijk voor het menselijk brein."

Nootropics van Paneuromix
De nootropics van Paneuromix zijn een regelrechte brain booster, ofwel een krachtig voedingssupplement voor het brein. Het begrip nootropics staat voor een natuurlijke stof die in een voedingssupplement wordt verwerkt. Het verbetert de cognitieve functies. In een recent verleden bracht Paneuromix de nootropics NZT.2 uit die nu simpelweg Paneuromix(r) heet, zoals het merk. Vanwege het succes en de vraag naar een specifiek supplement voor concentratie en focus voor studenten heeft Paneuromix FOCUS2 ontwikkeld. Daar waar Paneuromix(r) het zenuwstelsel krachtig ondersteunt en een bredere werking kent, zorgt FOCUS2 met name voor een verscherpte focus en een vergrote motivatie.

Real life testing
Paneuromix hecht waarde aan betrouwbaarheid en gezonde producten. Daarom zijn alle voedingssupplementen - zowel Paneuromix(r) als FOCUS2 - uitgebreid getest op meerdere mensen en in verschillende combinaties. Uit alle testen is gebleken dat het gebruik van deze nootropics op geen enkele wijze schade aanricht in het menselijk lichaam. Bijwerkingen zijn in een enkel geval wel mogelijk. Dat komt omdat het supplement invloed heeft op processen in het lichaam. Deze bijwerkingen komen echter zelden voor, omdat de ingrediënten afkomstig zijn uit de natuur.

Meer informatie over FOCUS2 van Paneuromix kan worden verkregen bij:
Paneuromix - Drs. Roland Verment
Noorderhaven 51