Michter's kondigt eerste botteling aan van 25-jaar oude bourbon sinds 2008

LOUISVILLE, Kentucky, 11 oktober 2017 /PRNewswire/ -- Pamela Heilmann, meesterdistilleerder van Michter's, heeft haar goedkeuring gegeven aan de vrijgave van Michter's 25 Year Kentucky Straight Bourbon, voor verkoop binnen het netwerk van distributeurs van het bedrijf in november. De vrijgave in 2017 is de eerste botteling van Michter's 25-jaar oude Bourbon sinds 2008.

http://mma.prnewswire.com/media/565763/Michters_25_Year_Bourbon.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/565763/Michters_25_Year_Bourbon.jpg]

"Ik ben hier bij Michter's de neeschudder, omdat ik de vrijgave van een whisky heel serieus neem", zei Heilmann. "Toen ik deze 25-jaar oude bourbon proefde, wist ik direct dat deze perfect gerijpt was." Michter's President Joseph J. Magliocco merkte op, "Deze whisky is echt prachtig gerijpt. Hiervan nippen is daadwerkelijk een prachtige ervaring."

Michter's heeft een lange en rijke traditie in het aanbieden van traditionele Amerikaanse whisky's van uitmuntende kwaliteit. Elk van deze beperkt beschikbare producten is volledig perfect gerijpt, en de gelauwerde portfolio van Michter's bestaat uit bourbon, rye en Amerikaanse whisky.

De alcoholische proof van deze vrijgave van 2017 is 116,2 en de aanbevolen Amerikaanse verkoopprijs voor een fles van 750ml is $800. Ga voor meer informatie naar www.michters.com [http://www.michters.com/], en volg ons op Instagram [https://www.instagram.com/michterswhiskey/], Facebook [https://www.facebook.com/michterswhiskey] en Twitter [https://twitter.com/michterswhiskey].

Contactpersoon: Joseph J. Magliocco

+1 502-774-2300 x580

jmagliocco@michters.com [mailto:jmagliocco@michters.com]

http://mma.prnewswire.com/media/564475/MICHTER_S_DISTILLERY__LLC_LOGO.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/564475/MICHTER_S_DISTILLERY__LLC_LOGO.jpg]