Johnson & Johnson Consumer Inc. introduceert nieuwe wetenschappelijke gegevens op de jaarlijkse bijeenkomst voor de European Academy of Dermatolo

Consumentensector toont leiderschap met nieuw onderzoek op gebieden als het microbioom van de huid, lichttherapie, het tegengaan van veroudering, en haaruitval

SKILLMAN, New Jersey, 11 september 2017 /PRNewswire/ -- Als wereldwijde leider in wetenschappelijk onderbouwde huidverzorging zal Johnson & Johnson Consumer Inc. nieuwe wetenschappelijke posters presenteren op de jaarlijkse bijeenkomst van de European Academy of Dermatology and Venerology (EADV) [https://eadvgeneva2017.org/] 2017 in Genève, Zwitserland, van 13-17 september. Het onderzoek, dat voor het eerst wordt geïntroduceerd in Europa, omvat nieuwe bevindingen op het gebied van het microbioom van de huid, lichttherapie voor acne, retinol voor het tegengaan van veroudering en de behandeling van androgenetische alopecia (haaruitval).

"Onze wetenschappers blijven nieuwe klinische paden volgen richting baanbrekende oplossingen voor alledaagse huidproblemen", zei Lysianne Manoilov, Senior Director, EMEA Beauty R&D bij Johnson & Johnson Consumer Inc. "Wij innoveren wereldwijd in meer dan 10 onderzoekscentra op alle zeven continenten. Als pioniers in het veld bieden wij de beste en meest effectieve producten om te voldoen aan en te anticiperen op de behoeften van consumenten."

"Ons onderzoek, dat wij bij de bijeenkomst van dit jaar presenteren, laat goed zien wat de belangrijkste interessegebieden zijn van de wereldwijde dermatologische gemeenschap", zei Menas Kizoulis, Associate Director, Global Scientific Engagement bij Johnson & Johnson Consumer Inc.

"Twee van de posters laten nieuwe inzichten zien in het opkomende terrein van het microbioom van de huid, waaronder het verband tussen een verminderde microbiële diversiteit en ernst van atopisch eczeem en beoordelingen van veranderingen in het microbioom van de huid bij het bereiken van de puberteit", zei hij. "Ook delen we informatie over de veiligheid en effectiviteit van een lichttherapie-masker voor acne, thuis uitgevoerd en voor het hele gezicht, samen met een nieuw begrip van de werking van een minoxidil-schuimbehandeling voor haaruitval."

De posters die Johnson & Johnson Consumer Inc. bij de EADV zal presenteren zijn:

Microbioom van de huid

-- E-Poster P0254: Effecten van lotion voor atopisch eczeem op
eigenschappen van de huidbarrière, jeuk, en microbioom van de huid in
personen met atopisch eczeem
-- E-Poster P0065: Veranderingen in het microbioom van de huid bij kinderen
die de puberteit bereiken
Lichttherapie voor de behandeling van acne

-- E-Poster P0091: Werkzaamheid van een nieuw therapeutisch gezichtsmasker
met blauw en rood licht op laag niveau voor acne vulgaris
-- E-Poster P0085: Veiligheid van ogen bij een nieuw lichttherapeutisch
volledig gezichtsmasker voor acne, met rood en blauw ledlicht op laag
niveau
Huidverzorging voor tegengaan veroudering

-- E-Poster P1139: Een krachtig retinolserum, versterkt met
N-Acetylglucosamine, zorgt voor significante effecten bij het tegengaan
van veroudering, samen met een complete behandeling van de huid
Androgenetische Alopecia (haaruitval)

-- E-Poster P0506: Nieuwe inzichten in de werking van minoxidil-schuim bij
mannen met androgenetische alopecia
Er zullen op de EADV-app vanaf 13 september om 8:00 uur 's ochtends regelmatig samenvattingen beschikbaar zijn (selecties voor e-posters, mondelinge e-poster presentaties of gratis informatie), met een bijbehorend samenvattingsnummer en e-posternummer of presentatienummer.

Over Johnson & Johnson Consumer Inc.
Johnson & Johnson Consumer Inc [https://www.jnj.com/healthcare-products/consumer]., met haar hoofdkantoor in Skillman, NJ, is een van de grootste bedrijven ter wereld op het gebied van consumentengezondheid en persoonlijke verzorgingsproducten. Onze consumentenbedrijven produceren veel van de meest vertrouwde merken ter wereld, waaronder JOHNSON'S® Baby, BAND-AID®, NEUTROGENA®, TYLENOL®, MOTRIN® en LISTERINE®. Al onze consumentenbedrijven omarmen innovatieve wetenschap voor het creëren van producten die anticiperen op consumentenbehoeften en ervoor zorgen dat zij een gelukkig en vitaal leven kunnen leiden. Volg de nieuwste ontwikkelingen bij Johnson & Johnson via https://www.jnj.com/innovation [https://www.jnj.com/innovation].

Logo: http://mma.prnewswire.com/media/553736/JNJ_Consumer_Inc_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/553736/JNJ_Consumer_Inc_Logo.jpg]

CONTACT: CONTACTPERSOON: Contactpersoon media voor de VS en op locatie - Toneisha Friday, +1 908-938-9146, tfriday3@its.jnj.com; Contactpersoon media voor Europa - Emma Stavrinides, 07920 544218, estavrin@ITS.JNJ.com

Web site: https://www.jnj.com/healthcare-products/consumer/

PR Newswire