ZTE drukt stempel op MWCA 2017

- ZTE zal een toespraak houden en deelnemen aan het panel om innovatie, 5G en andere technologische ontwikkelingen te bespreken

SHENZHEN, China, 11 september 2017 /PRNewswire/ -- ZTE Corporation (0763.HK / 000063.SZ), een belangrijke internationale leverancier van oplossingen op het gebied van telecommunicatie, enterprise- en consumententechnologie voor het mobiele internet, kondigde vandaag aan dat het zijn innovatieve kracht op het gebied van nieuwe 5G-geïntegreerde oplossingen, Big Video, RCS, IoT, slimme stad en industriebreedband, met het thema " Pioneering 5G", zal tentoonstellen tijdens het Mobile World Congress Americas (MWCA) 2017, stand S.342, in San Francisco van 12 tot en met 14 september. Als gevolg van de snelle toename van het aantal verzendingen in de Verenigde Staten, zullen ZTE's innovatieve mobiele toestellen eveneens tijdens dit evenement tentoongesteld worden.

Toonaangevende 5G-innovaties

In de tentoonstellingsruimte "Boundless Connectivity" zal ZTE zijn innovatieve producten en complete oplossingen presenteren, waarbij 5G NR, 5G Flexhaul, Cloud ServCore en specifiek de kleinste en lichtste lage frequentie 5G NR AAU-producten in de industrie gedekt zullen worden, alsmede de commerciële tests met hoge en lage frequenties en de implementatievoortgang met toonaangevende exploitanten.

Ondertussen zal het bedrijf ook zijn Pre5G-concept en -oplossingen tonen die het als eerste binnen de sector heeft voorgesteld. ZTE bouwt een brug van 4G naar 5G met essentiële LTE-A Pro- en 5G-technologieën. Met 's werelds eerste Massive MIMO ondersteunende multi-expediteurs aggregatie en 256QAM, verhoogt het de spectrale efficiëntie zes tot acht keer tot bijna de ultieme limiet van 5G, waardoor een nieuw gigabyte-netwerkwaarde gecreëerd wordt.

Tijdens het evenement zal ZTE tevens de eerste op maatgemaakte AAU voor CBRS (bandklasse 48) introduceren, die beschikt over een geïntegreerde antenne + RRU-ontwerp en handige invoering waardoor de knooppunten en de implementatiekosten voor de exploitant aanzienlijk verminderd zullen worden.

ZTE is ook de eerste fabrikant wiens product als "Leider" wordt aangemerkt in beide categorieën kernpakkettransport en metro-optisch transport van wereldwijde data. ZTE is tweede in de breedband CPE-markt, en verschillende CPE's zijn commercieel in de Amerikaan markt geïmplementeerd.

In de tentoonstellingsruimte "Valuable Services" zal het bedrijf zich richten op het demonstreren van zijn Premium Video Platform-oplossing, dat een ultieme gebruikerservaring, briljante videonetwerken, hoge beveiligingssystemen, slimme bedrijfsvoering en geconvergeerde slim huis-diensten biedt. Bovendien zal ZTE tevens zijn capaciteiten op het gebied van RCS, IoT, slimme stad en industriebreedband-landschappen tentoonstellen.

De toespraak over het technologische landschap

Lixin Cheng, CEO van ZTE Mobile Devices en lid van de raad van bestuur en het uitvoerend comité van CTIA, zal de tijdens de show een toespraak houden over het technologische landschap. De details van de toespraak zijn:

Toespraak 3: Samenwerking door middel van innovatie [https://www.mwcamericas.com/session/china-us-innovation-and-investment-summit/keynote-2-china-us-innovation-landscape/] Wie: Lixin Cheng, CEO van ZTE Mobile Devices Wanneer: 13 september 2017

Tijdstip: 11:45 - 12:00 PST Waar: Moscone West, Level 2, Zaal 2020 Wat: Lixin Cheng zal smartphone-technologie en innovatie bespreken binnen de Chinees-Amerikaanse landschappen.

Toonaangevende smartphone-technologie

ZTE zal zijn toonaangevende smartphone-technologie presenteren, met inbegrip van de gigabyte-telefoon, 's werelds eerste smartphone met downloadsnelheden die 1Gbps bereiken. Behalve de gigabyte-telefoon zal ZTE tevens smartphones van een verscheidenheid aan Amerikaanse exploitanten tonen, waaronder de bekroonde Blade Z Max, Blade X Max en Max XL. Andere innovatieve toestellen die tentoongesteld zullen worden zijn de ZTE Quartz smartwatch en de T-Mobile SyncUP DRIVE, een aangesloten auto-oplossing waarmee bijna elke auto op het Internet der Dingen aangesloten wordt.

Tijdens de show op 12-13 september kunnen deelnemers een bezoek brengen aan de stand van ZTE voor een 'meet-and-greet' met onze huidige en legendarische professionele basketbalspelers, waaronder Jordan Bell, Adonal Foyle en vele anderen. Behalve de 'meet-and-greets' met de verschillende spelers zal tevens de 2017 Golden State Warriors' Championship Trophy te bezichtigen zijn en deelnemers zullen in staat zijn om foto's te nemen.

Kom en zie ZTE tijdens de MWCA in de South Hall, stand S.342, om een beter inzicht te krijgen in de manier waarop ZTE leiding geeft aan de overgang naar 5G en om te zien hoe toonaangevende innovaties het technologische landschap aan het veranderen is.

Over ZTE

ZTE is een leverancier van geavanceerde telecommunicatiesystemen, mobiele apparatuur, en zakelijke technologie-oplossingen voor consumenten, telecommunicatiemaatschappijen, bedrijven en klanten in de publieke sector. In het kader van ZTE's M-ICT-strategie, zet het bedrijf zich in om klanten geïntegreerde end-to-end innovaties te bieden zodat uitmuntendheid en waarde geleverd kunnen worden wanneer de bedrijfstakken voor telecommunicatie- en informatietechnologieën samenkomen. De producten en diensten van ZTE, dat genoteerd is aan de beurzen van Hongkong en Shenzhen (H aandelencode: 0763.HK / A aandelencode: 000063.SZ), worden verkocht aan 500 exploitanten in meer dan 160 landen. ZTE wijdt 10 procent van de jaarlijkse omzet aan onderzoek en ontwikkeling en heeft een leidinggevende functie in organisaties voor het vaststellen van internationale normen. ZTE is toegewijd aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en maakt deel uit van het UN Global Compact-initiatief. Ga voor meer informatie naar www.zte.com.cn [http://www.zte.com.cn/].

Contactpersonen media:

Lunitta LU Mark Lee