AutoMobility LA(TM) opent inschrijving voor show 2017

Toonaangevende autotech handelsshow is terug in het Los Angeles Convention Center van 27-30 november 2017

LOS ANGELES, 11 juli 2017 /PRNewswire/ -- De Los Angeles Auto Show [http://laautoshow.com/] (LA Auto Show®) kondigde vandaag aan dat de inschrijving voor AutoMobility LA [https://automobilityla.com/](TM) 2017 nu geopend is. AutoMobility LA, voorheen bekend als de Los Angeles Auto Show's Press & Trade Days en Connected Car Expo, is zo opgezet dat het beantwoordt aan de vraag van de huidige professional op het gebied van automobiliteit, en het is bedoeld om de altijd overlappende auto- en technieksectoren verder te kunnen onderzoeken. Kaarten voor AutoMobility LA 2017 zijn te verkrijgen op https://automobilityla.com/register/ [https://automobilityla.com/register/?utm_source=email&utm_medium=amla-email&utm_campaign=amla-email-regopen-071117].

Dit jaar kunnen professionals uit de media, zakelijke professionals en branche-professionals die de show willen bijwonen kiezen uit drie kaarten:

-- AutoMobility LA Conference Pass - geeft toegang tot alle evenementen en
activiteiten in het Technology Pavilion (het tijdelijke gebouw voor het
congrescentrum), waaronder de prijswinnende AutoMobility LA Conference
(met lezingen, panels en discussies), de autotech-exposities,
testritten, begeleide groepstrips, netwerkreceptie op maandagavond en
jaarlijks openingsfeest. Toegang tot voertuigintroducties niet
inbegrepen
-- AutoMobility LA Vehicle Debuts Pass - geeft toegang tot de
persconferenties van autofabrikanten op de hele Los Angeles Convention
Center-campus op woensdag en donderdag, samen met de expositieruimte in
het Technology Pavilion, de netwerkreceptie en het jaarlijkse
openingsfeest. Toegang tot de prijswinnende AutoMobility LA Conference
niet inbegrepen
-- AutoMobility LA Conference & Vehicle Debuts Pass - geeft toegang tot
alle elementen die in beide bovengenoemde passen worden genoemd.
AutoMobility LA is een vierdaags, jaarlijks evenement dat plaatsvindt van 27-30 november in het Los Angeles Convention Center, en waarin het allernieuwste op het gebied van auto-innovatie wordt getoond, en de discussie over een steeds veranderende auto-industrie wordt gevoerd. Het is een bijeenkomst met toonaangevende technologiebedrijven, autofabrikanten, ontwerpers, ondernemers, overheid en meer. Bij de AutoMobility LA Conference op dinsdag kunnen deelnemers inzichten verkrijgen van een diverse groep opinieleiders, en ze kunnen de exposities in het Technology Pavilion ontdekken en nog veel meer. Net als in de voorgaande jaren kunnen deelnemers aan de evenementen van AutoMobility LA die op donderdag en vrijdag worden gehouden de reeks wereldwijde en Noord-Amerikaanse voertuigintroducties, ontwerp- en ontwikkelingsprogramma's, aankondigingen op het gebied van milieu/technologie en meer zien.

Voorafgaand aan de speciale conferentie en voertuigintroducties van AutoMobility LA, komt een selecte groep cyberveiligheidsexperts en media samen op maandag 27 november, voor de eerste "Securing Mobility Summit", een eendaags, interactief evenement gericht op het aanpakken van veiligheidsvraagstukken waar de transportsector voor staat. Sprekers die zijn bevestigd voor de Securing Mobility Summit van 2017 zijn Bryson Bort, Oprichter en CEO van GRIMM; Jeff Debrosse, Oprichter en CEO van NXTRobotics; en Faye Francy, Executive Director of Automotive ISAC, samen met vele andere experts. Mensen die zich inschrijven voor de AutoMobility LA kunnen zich ook inschrijven voor de Security Mobility Summit (toegang beperkt tot de eerste 300 inschrijvers).

Direct na AutoMobility LA, zal de 110(e) LA Auto Show haar deuren openen voor het publiek, van 1-10 december, 2017. Voor meer informatie over AutoMobility LA en de LA Auto Show of voor het boeken van hotelovernachtingen bij de officiële accommodatie-aanbieder van de show, Connections Housing, gaat u naar: AutoMobilityLA.com [http://www.automobilityla.com/] en LAAutoShow.com [http://laautoshow.com/].

Over de Los Angeles Auto Show en AutoMobility LA

De Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®) werd opgericht in 1907 en is ieder jaar de eerste grote Noord-Amerikaanse autoshow. In 2016 gingen de Press & Trade Days van de show samen met de Connected Car Expo (CCE), om samen AutoMobility LA(TM) te vormen, de eerste handelsshow waarin de technologische branche en de autobranche samen komen om nieuwe producten en technologieën te lanceren, en de meest urgente kwesties voor de toekomst van transport en mobiliteit te bespreken. AutoMobility LA 2017 vindt plaats in het Los Angeles Convention Center op 27-30 november, met tussentijdse introducties van nieuwe voertuigen van producenten. LA Auto Show is geopend voor het publiek van 1 tot 10 december. Bij AutoMobility LA doet de nieuwe autobranche zaken, onthullen zij grensverleggende nieuwe producten en doen zij strategische aankondigingen voor de internationale media en brancheprofessionals uit de hele wereld. LA Auto Show wordt ondersteund door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt uitgevoerd door ANSA Productions. Volg voor het laatste shownieuws en informatie, de LA Auto Show op Twitter via twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow], via Facebook op facebook.com/LAAutoShow [http://www.facebook.com/LAAutoShow/] of via Instagram op https://www.instagram.com/laautoshow/ [https://www.instagram.com/laautoshow/] en schrijf u in voor mededelingen via http://www.laautoshow.com/ [http://www.laautoshow.com/]. Ga voor meer informatie over AutoMobility LA naar http://www.automobilityla.com [http://www.automobilityla.com/].

Contactpersoon media:
Sanaz Marbley/Brian Alexander
JMPR Public Relations
smarbley@jmprpublicrelations.com [mailto:smarbley@jmprpublicrelations.com]
balexander@jmprpublicrelations.com [mailto:balexander@jmprpublicrelations.com]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg]

Web site: http://www.automobilityla.com/ http://www.laautoshow.com/

PR Newswire