ExaGrid, verkoper van geavanceerde schijfgebaseerde apparatuur, rapporteert nieuw record kwartaalinkomsten voor het tweede kwartaal van 2017

Een record aantal zakelijke overwinningen resulteert in historisch nieuw record aan boekingen en inkomsten

WESTBOROUGH, Massachusetts, 11 juli 2017 /PRNewswire/ -- ExaGrid [http://www.exagrid.com/]®, een toonaangevende verkoper van geavanceerde schijfgebaseerde back-upopslag [http://www.exagrid.com/exagrid-products/product-architecture/] met oplossingen voor het dedupliceren van data [http://www.exagrid.com/exagrid-products/data-deduplication/], kondigde vandaag een nieuw record aan boekingen en inkomsten aan voor het tweede kwartaal van 2017. ExaGrid boekte een groei met dubbele cijfers ten opzichte van hetzelfde kwartaal van het voorgaande jaar, waarmee de trend van progressieve groei werd voorgezet in een sneller tempo dan die van de algemene markt en de winst van het marktaandeel. ExaGrid blijft zijn succes op de bedrijfsmarkt aantonen zoals blijkt uit het, in het huidige kwartaal gerapporteerde record aantal nieuwe klanten met deals van in de zes cijfers.

https://mma.prnewswire.com/media/288171/exagrid_logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/288171/exagrid_logo.jpg]

"ExaGrid rapporteerde wederom een recordkwartaal met een voortdurende toename van zakelijke deals met een hogere waarde," aldus Bill Andrews, CEO en President van ExaGrid. "We zien dat de grotere zakelijke klanten op zoek zijn naar betere prestaties tegen lagere kosten dan dat door de eerste generatie oplossingen voor back-upopslag geboden kon worden en dat is waar ExaGrid uniek gepositioneerd is om dit te leveren. ExaGrid levert echte besparingen terwijl tegelijkertijd de back-up- en herstelprestaties worden verbeterd met betrekking tot de deduplicatie in de back-uptoepassing en ten opzichte van de eerste generatie inline scale-up deduplicatieapparatuur. We zien een toegenomen behoefte voor het bewaren op langere termijn van back-ups en om binnen enkele seconden of minuten nadat zich een storend evenement heeft plaatsgevonden toegang te verkrijgen tot VM's en data."

De eerste generatie deduplicatieoplossingen waren ofwel ingebouwd in de mediaserver van een back-uptoepassing of in het scale-up opslagapparaat. Klanten konden niet echt begrijpen wat de negatieve gevolgen van datadeduplicatie voor een back-up waren totdat de eerste generatie producten geïmplementeerd werd. Alle oplossingen verminderen enigszins de bandbreedte van opslag en WAN, maar alleen ExaGrid lost de drie berekeningsproblemen met betrekking tot deduplicatie op, wat leidt tot snellere back-ups, herstelbewerkingen, en VM-boots door gebruik te maken van zijn unieke landingszone en een scale-out architectuur. Na het gebruik van de eerste generatie benaderingen van deduplicatie in de back-uptoepassing of inline/scale-up deduplicatieapparatuur, zijn klanten deze dure en langzame, verouderde benaderingen zat.

"Meer dan 80% van ExaGrids nieuwe klanten vervangen de eerste generatie deduplicatiebenaderingen van Dell EMC Data Domain, HP StoreOnce, Commvault Deduplication, en the Veritas 5200/5300-apparatuur. Deze oplossingen kunnen onbetaalbaar zijn voor back-upopslag en zijn tevens langzaam voor back-ups, herstelbewerkingen, en VM-boots," aldus Andrews.

ExaGrid is de enige verkoper van de tweede generatie back-upopslag die de drie berekeningsproblemen met betrekking tot deduplicatie, die inherent zijn aan back-upopslag, heeft geëlimineerd. Alle verkopers van back-upopslag verminderen enigszins de opslag en bandbreedte maar zij leveren een langzame inname omdat zij datadeduplicatie 'inline' uitvoeren. Daarnaast zijn ook de herstelsnelheden en VM-boots erg langzaam omdat zij alleen de gededupliceerde data opslaan. ExaGrids inname is drie keer zo snel - en de herstelbewerkingen/VM-boots zijn maximaal tien keer sneller - dan de dichtstbijzijnde concurrent. In tegenstelling tot de eerste generatie verkopers die alleen capaciteit toevoegen naar mate de data toeneemt, voegt de ExaGrid-apparatuur berekeningen met capaciteit toe, wat ervoor zorgt dat de lengte van het back-upvenster gelijk blijft. Alleen ExaGrid maakt gebruik van een scale-out architectuur met een unieke laadzone, die alle uitdagingen op het gebied van schaalbaarheid en prestaties holistisch oplost.

In het tweede kwartaal van 2017:


-- rapporteerde ExaGrid een record aantal boekingen en inkomsten.
-- realiseerde ExaGrid een record aantal nieuwe klanten met mogelijkheden
in de zes-cijfers.
-- nam ExaGrid, als exposant en presentator, deel aan alle vier
gebruikersconferenties van alliantiepartners: #VeeamON2017, #ZertoCON,
#PureAccelerate, en #NutanixNext.
De door ExaGrid gepubliceerde succesverhalen van klanten [http://www.exagrid.com/exagrid-customers/success-stories/] en bedrijfsverhalen [http://www.exagrid.com/exagrid-customers/exagrid-enterprise-customers/] bedragen net iets minder dan 350, meer dan alle andere verkopers in de ruimte tezamen. Deze publicaties bevatten onder meer een verhaal bestaande uit twee pagina's en een citaat van een klant waarmee aangetoond wordt hoe tevreden de klanten zijn met ExaGrids unieke architectonische benadering, het gedifferentieerde product, en de ongeëvenaarde klantenservice. Klanten zeggen voortdurend dat het niet alleen het allerbeste product is maar dat het ook werkt.'

Over ExaGrid
Organisaties benaderen ons omdat we het enige bedrijf zijn dat deduplicatie geïmplementeerd heeft op een manier waarbij alle problemen van back-upopslag worden opgelost. Het tweede generatie product van ExaGrid biedt een unieke landingszone en scale-out architectuur, wat resulteert in de snelste back-up met het kortste vaste back-upvenster, snelste lokale herstelbewerkingen, snelste externe tape-kopieën, en direct VM-herstel terwijl het de lengte van het back-upvenster permanent vastlegt, allemaal tegen gereduceerde kosten vooraf en na verloop van de tijd. Ga voor meer informatie over de manier waarop u de stress met betrekking tot back-ups kunt verminderen, naar www.exagrid.com [http://www.exagrid.com/] of neem contact met ons op via LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/exagrid-systems]. Lees wat klanten van ExaGrid [http://www.exagrid.com/Customers/Customer-Case-Studies/] te zeggen hebben over hun eigen ExaGrid-ervaringen en waarom zij nu aanzienlijk minder tijd besteden aan hun back-ups.

ExaGrid is een gedeponeerde handelsmerk van ExaGrid Systems, Inc. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve houders.

Contactpersoon media:
Christine Murphy
ExaGrid
cmurphy@exagrid.com [mailto:cmurphy@exagrid.com]
508-898-2872 x248

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/288171/exagrid_logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/288171/exagrid_logo.jpg]

Web site: http://www.exagrid.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234