OASIS Group neemt Federal Archive Ltd over

DUBLIN, July 11, 2017 /PRNewswire/ --

OASIS Group, het snelst groeiende bedrijf voor document- en informatiebeheer in Europa, heeft de afronding bevestigd van een verdere essentiële acquisitie. De onderneming heeft, in een transactie die op 30 juni is afgerond, Federal Archive Ltd overgenomen, een in Cork, Ierland, gevestigd bedrijf.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

Deze transaction versterkt OASIS Group als leider op de Ierse markt. De onderneming biedt op alle locaties een serie diensten op het gebied van informatiebeheer, met inbegrip van GDPR-instrumenten en oplossingen voor bedrijfscontinuïteit, en bevestigt daarmee de toewijding aan de klanten.

"Deze regio is altijd heel belangrijk geweest voor OASIS en Cork vormt voor ons een eersteklas locatie," verklaart Brian Connolly, Chief Executive Officer van OASIS Group. "We vergroten onze binnenlandse voetafdruk en we verbreden ons plaatselijke bereik en dat is een kans om ons aanbod en onze bestaande relaties verder uit te bouwen. We zetten ons in om de RIM-industrie te hervormen en te bevorderen en dat is een belofte die we serieus nemen."

Met de integratie van Federal Archives, Ltd., die nu goed op gang is, zullen onze nieuw gewonnen klanten snel kunnen profiteren van de uitzonderlijke infrastructuur en de klantendienst die OASIS verstrekt.

Deze transactie markeert de 28e succesvolle overname voor OASIS Group.

Over de OASIS Group

OASIS bedient klanten sinds 1999 en is één van de grootste en meest veelzijdige professionele bedrijven voor document- en informatiebeheer in Europa. OASIS, met een hoofdkantoor in Dublin, Ierland, en vestigingen overal in de EU, biedt werk aan meer dan 300 teamleden en dienstverlening aan meer dan 5.000 klanten in verschillende industrietakken, met inbegrip van de financiële en juridische sectoren, overheden, de gezondheidszorg en het onderwijs. OASIS Group werd onlangs beloond met een positie in  'Inc. 5000 Europe 2017', een lijst met de snelst groeiende privé ondernemingen van Europa.  http://www.OASISGroup.com

Contact voor de media:
Barbara Ellis