OZMO wint derde jaar op rij FD Gazellen Award

OZMO cloud telephony heeft opnieuw de FD Gazellen Award gewonnen - De meest prestigieuze award voor snelgroeiende bedrijven in Nederland, uitgereikt door het Financieele Dagblad. Om voor een award in aanmerking te komen is een omzetgroei van minimaal 20% nodig over de afgelopen drie jaar, een positief netto resultaat en moet het bedrijf financieel gezond zijn. Vorig jaar eindigde OZMO op een twaalfde plek in de categorie Noord-Brabant Klein. Op 24 november 2016 neemt OZMO voor het derde jaar op rij de award in ontvangst in het Evoluon Eindhoven.

OZMO cloud telephony werd acht jaar geleden opgericht door twee mannen - Remco Eikhout en Gijs van der Heijden - met een heldere missie: de werkomgeving van zakelijk Nederland efficiënter maken. Inmiddels behoort het jonge bedrijf voor het derde jaar op rij tot de FD Gazellen van Nederland. Dit jaar worden de FD Gazellen Awards in de regio's Noord, Oost, Zuid en West uitgereikt. Per regio zijn er negen prijzen: goud, zilver en brons in de categorie klein (Euro100.00 tot Euro2 miljoen), middelgroot (Euro2 tot Euro30 miljoen) en groot (meer dan Euro30 miljoen). Tijdens de uitreiking zal de telecomprovider opnieuw strijden voor de Gouden Gazellen Award in de regio Zuid Klein.

"We zijn enorm trots op het feit dat een organisatie als het Financieele Dagblad onze groei erkent. De award onderstreept onze visie en motiveert ons om door te gaan met het verder ontwikkelen van onze unieke communicatie oplossing" vertelt Gijs van der Heijden, financieel directeur van OZMO cloud telephony. "Natuurlijk is deze award mede mogelijk gemaakt door onze trouwe partners en klanten, bedankt hiervoor. Door het vertrouwen in ons zijn wij in staat om te focussen op innovatie." Toch is de groei van het bedrijf niet de meest prominente doelstelling. "Wij willen zakelijk Nederland bereikbaarheid met een optimale gebruikservaring bieden. Daarom streven wij er altijd naar om de meest gebruiksvriendelijke en toekomstbestendige telefonie oplossing op de markt te hebben" voegt Remco Eikhout, technisch directeur van de telecomprovider, hier aan toe.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met OZMO-voorlichter Maaike van Rosmalen: 06 26 16 03 72

OZMO

Sint-Oedenrode