Cardano stelt Pim van Diepen aan als Directeur Business Development

Harold Naus, directeur Cardano Nederland, over de toetreding van Van Diepen:
"De pensioensector zit midden in een grote transitiefase. Pim zal met zijn ervaring, expertise en capaciteiten een significante versterking betekenen voor het Cardano team en zo bijdragen aan de verbreding en verdieping van de dienstverlening aan onze klanten."

In de voorafgaande 12 jaar heeft Pim bij Mercer onder andere leiding gegeven aan het ALM team Nederland en vervulde vanaf begin 2016 de rol van Country Business leader van Mercer's Retirement Nederland. Het Actuarieel Podium heeft hem uitgeroepen tot actuarieel talent van het jaar 2015.

Pim van Diepen, die per 1 november bij Cardano in dienst treedt, over zijn vervolgstap:
"De aanleiding van mijn vervolgstap komt voort uit het volgen van mijn passie die ligt bij het vermogensbeheerproces. Na jaren van strategische advisering wil ik mij graag richten op concrete vermogensbeheeroplossingen voor institutionele beleggers. Mijn rol van Directeur Business Development bij Cardano heeft als voornaamste doel balansrisicobeheer/LDI en de bijpassende Risk Driven Investment solutions aan financiële instellingen aan te bieden."

Geplaatst in:

Note to the editor:
Over Cardano:
Sinds 2000 biedt Cardano de financiële sector onderscheidend risicomanagement en robuuste risicobewuste rendementsoplossingen, volledig afgestemd op de strategie en de interne organisatie van haar klanten. Gezamenlijk behartigen zij de belangen van ruim 1,3 miljoen pensioenfondsdeelnemers.

Contactpersoon Cardano:
Marja Koolschijn