MobileIron Bridge verenigt processen voor mobiele apparaten en desktop

Verlaagt Total Cost of Ownership tot wel 80%

HILVERSUM, 11 oktober 2016 /PRNewswire/ -- MobileIron , de zelfstandige leider op het gebied van EMM, kondigt MobileIron Bridge aan. MobileIron Bridge is de eerste oplossing die de operations op mobiele apparaten en desktops voor Windows 10 samenvoegt met één console en communicatiekanaal. Met MobileIron Bridge kunnen bedrijven Enterprise Mobility Management (EMM) inzetten om hun Windows-processen direct te moderniseren, zonder de geavanceerde beveiliging-settings en acties van traditionele clientmanagementprogramma's op te offeren.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140923/147891 [http://photos.prnewswire.com/prnh/20140923/147891]

MobileIron heeft ook een Resource Center geïntroduceerd dat laat zien hoe CIO's tot wel 80% kunnen besparen op de total cost of ownership (TCO) voor desktops. Het Resource Center omvat:

-- TCO Toolkit
[https://www.mobileiron.com/en/whitepaper/windows-10-emm-reduces-pc-tota
l-cost-ownershp-80]: berekent TCO-besparingen voor Windows 10 met EMM
-- Productinformatie
[https://www.mobileiron.com/en/products/product-overview/mobileiron-brid
ge]: Meer details over de MobileIron Bridge-oplossing
-- Webinar
[https://www.mobileiron.com/en/resources/webinars/introducing-mobileiron
-bridge-harnessing-power-emm-secure-and-manage-pcs-and-cut]: omarm de
kracht van EMM voor het beheer van pc's, 2 november om 10.00 uur PDT
-- Livepresentatie [https://www.mobileiron.com/en/company/upcoming-events]:
kom naar het Gartner Symposium/ITxpo Orlando: 19 oktober 2016 in het
Dolphin Hotel, kamer: Asia 2, 13:15-13:45 uur ET
-- Blog
[https://www.mobileiron.com/en/smartwork-blog/harness-power-emm-secure-a
nd-manage-your-pcs]: ontdek wat de best practices zijn voor het
moderniseren van Windows-handelingen met EMM

"De overstap op EMM is de meest fundamentele verschuiving in Windows-beveiliging en -management van de afgelopen twintig jaar. Maar de realiteit is dat EMM op dit moment niet kan voldoen aan de volledige vereisten van IT voor desktopbewerkingen", aldus Barry Mainz, CEO, MobileIron. "We zagen dit hiaat en ontwikkelden MobileIron Bridge zodat onze klanten hun Windows 10-migratie naar EMM kunnen versnellen."(
)

EMM verlaagt operationele pc-kosten tot wel 80%
MobileIron heeft vandaag een TCO Toolkit uitgebracht die de TCO van Windows 10 in combinatie met EMM vergelijkt met die van Windows 10 in combinatie met traditionele software, zoals de Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), LANDESK, en Symantec IT Management Suite (voorheen Altiris).

Op dit moment zijn desktopbewerkingen complex en vergen ze veel handelingen. Iedere pc heeft een vergrendelde systeemkopie die is geïnstalleerd door de IT-afdeling. Enterprise mobility management (EMM) is flexibel en veel minder arbeidsintensief. Iedere pc heeft contextgevoelige policies die zakelijke gegevens beveiligen zonder de ervaring of privacy van de gebruiker op te offeren.

De TCO Toolkit omvat:

-- Kostenmodel van hardware, software, operations en uitgaven van de
servicedesk
-- Analyse van verschillen in software en arbeid tussen traditionele en
moderne modellen
-- Aanpasbaar werkblad om de TCO per implementatietype te bepalen

MobileIron Bridge verenigt processen voor mobiele apparaten en desktops
MobileIron Bridge stelt de IT-afdeling in staat om Windows-operations op EMM te vereenvoudigen en te moderniseren zonder cruciale functionaliteit in te leveren. Ze kunnen beleidsregels en scripts toepassen die al zijn ingesteld zonder dat een systeemkopie, samenvoeging van een domein of meerdere communicatiekanalen naar het apparaat nodig zijn. Met MobileIron Bridge kan de IT-afdeling:

-- Acties van bestaande Powershell-scripts afdwingen
-- Het register bewerken en beheren
-- Niet-MSI-toepassingen implementeren via een zakelijke appstore
-- Het bestandssysteem weergeven en beheren

Over MobileIron
MobileIron biedt bedrijven over de hele wereld een veilige basis om zich te ontwikkelen tot Mobile First-organisaties. Ga voor meer informatie naar www.mobileiron.com [http://www.mobileiron.com/].

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140923/147891

MobileIron