SlimLabs lanceert SlimBuildings.nl

De oplossing voor real-time inzicht in bezit en gebouwinformatie.

Amersfoort, Nederland, 7 oktober 2016 - SlimLabs B.V. heeft begin oktober SlimBuildings.nl gelanceerd, een online softwareplatform voor het visualiseren van real-time gebouwinformatie. Met SlimBuildings.nl wordt het beheer vereenvoudigd door gebouwen interactief te laten communiceren met haar gebruikers en vastgoedinformatie inzichtelijk te presenteren.

Met SlimBuildings kunnen DWG- en BIMgebouwmodellen (conform IFC-standaard) in respectievelijk 2D en 3D online worden bekeken, aangevuld en verrijkt. Daar bovenop kan gebruik worden gemaakt van functionele Apps voor onder andere het beheren van het Binnenklimaat (gekoppeld aan sensoren), Ruimtebeheer en het melden en verwerken van storingen en klachten (KWIS). SlimBuildings.nl bespaart vastgoedeigenaren en beheerders kosten, brengt de kwaliteit van vastgoedinformatie op een hoger niveau en zorgt voor een betere beheersbaarheid van gebouwen.

Het aantal toepassingen middels Apps wordt de komende jaren verder uitgebreid om zo te komen tot een integraal platform dat optimaal gebruik maakt van digitale gebouwinformatie en interacteert met de werkelijke wereld.

SlimLabs is gevestigd te Amersfoort en komt voort uit Root B.V., het bedrijf dat zich sinds 2014 bezighoudt met de groeiende vraag naar advies-, engineeringswerkzaamheden en BIM-coördinatie. Oprichters van SlimLabs B.V. zijn Ronald van Aggelen, Paul Bos, Marcel Schenk, Arjan Kalfsbeek en Wouter Coebergh. De dagelijkse leiding van het bedrijf is in handen van Ronald van Aggelen en Paul Bos.

Geplaatst in:

Slimbuildings