Hans Vermaak ontvangt 'De Caluwé Oeuvre Prijs'

Op 6 oktober 2016 vindt bij organisatieadviesbureau Twynstra Gudde de uitreiking plaats van de 'De Caluwé Oeuvre Prijs'. Léon de Caluwé (voormalig partner van het bureau) draagt deze prijs dan over aan vakgenoot en oud-collega Hans Vermaak, als bijzondere waardering voor zijn bijdrage aan het organisatieadviesvak.

In zijn rol als schrijver, adviseur, lesgever en onderzoeker levert Hans Vermaak een belangrijke en nog te verwachte bijdrage aan kennis over en inzichten op het vakgebied Veranderkunde voor zowel de professionele gemeenschap als de wetenschap. Hans Vermaak ontvangt de Oeuvreprijs als dank voor wat hij al gedaan heeft en als aanmoediging om hiermee door te gaan.

Léon de Caluwé kreeg in 2013 als eerste deze Oeuvreprijs voor zijn buitengewone betekenis voor organisaties op het gebied van veranderkunde, gaming en organisatieadvies. Eens in de zoveel tijd wordt de prijs overgedragen aan iemand die met zijn oeuvre van grote betekenis is voor het denken over en de ontwikkeling van het organisatieadviesvak en daarmee van betekenis is voor vakgenoten, maar ook het verder brengen van maatschappelijke opgaven bij klanten en relaties.

Geplaatst in:

Voor vragen kunt u contact opnemen met Esther van Koot (marketingcommunicatie adviseur Twynstra Gudde) via 06 - 10 93 75 25 of eko@tg.nl

Twynstra Gudde

Amersfoort