Primera start samenwerking woonmerk Riverdale

Primera is een samenwerking aangegaan met het woonmerk Riverdale fashionable living. Primera lanceert hiermee een speciaal cadeauconcept dat past binnen de strategie om het cadeauassortiment verder uit te breiden. Na een uitgebreide, succesvolle test met 13 Primera winkels in juni 2016, zijn inmiddels 130 Primera winkels voorzien van dit assortiment.

Het Nederlandse woonmerk Riverdale, bekend van de woonaccessoires voor in en om het huis en een eigen meubellijn, heeft diverse producten geselecteerd die verkrijgbaar zijn bij Primera. De collectie wisselt per seizoen en is altijd volgens de laatste trends. "De strategie van Riverdale om het cadeauconcept meer uit te dragen past perfect bij de strategie van Primera om het cadeauassortiment uit te breiden. Deze samenwerking is dus een logische stap." aldus Patrick de Kleijn, eigenaar van het merk Riverdale.

Gert van Doorn, algemeen directeur bij Primera: "Wij zien een grotere rol voor het assortiment cadeau in onze meer dan 485 winkels en spelen met deze uitbreiding in op een wens van onze klanten. Onze klanten willen in de buurt een leuk betaalbaar, maar onderscheidend cadeautje kunnen kopen. Een bijzonder merk met vernieuwing en verbreding is daarbij een absolute must, de samenwerking met Riverdale biedt dan ook veel potentie."

In 2017 is de doelstelling dat het Riverdale assortiment bij meer dan 300 Primera winkels verkrijgbaar is, waarmee een landelijke dekking wordt behaald.

Deze persinformatie wordt u toegestuurd door Coöperatie Primera b.a. Voor extra informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen via info@primera.nl of 0418 - 651 007.

Coöperatie Primera b.a.

WAARDENBURG