ZLM Verzekeringen weer Beste Werkgever 'Financiële dienstverlening'

Op dinsdag 4 oktober is ZLM Verzekeringen uitgeroepen tot de Beste Werkgever in de financiële dienstverlening. Dit maakten Effectory en Intermediair bekend tijdens het Beste Werkgevers Event in Theater Amsterdam.

Op gepaste afstand
ZLM Verzekeringen scoort met een 8,5 ruim boven de nummers 2 en 3. Robeco bezet de tweede plaats met een Beste Werkgevers Score van 7,7. Op de derde plaats staat SNS Bank, dat met een 7,5 de top 3 completeert.

Het geheim van goed werkgeverschap
Guido Heezen, oprichter van Effectory, over de geheimen van goed werkgeverschap: "Succesvolle organisaties scoren aantoonbaar goed op bevlogenheid en betrokkenheid. Om dit te bewerkstelligen is het belangrijk om een cultuur van vertrouwen te creëren. Medewerkers moeten ervan op aan kunnen dat er goed met hun belangen wordt omgegaan. Een duidelijke missie en inspirerend leiderschap zijn daarbij van groot belang."

Beste Werkgeversonderzoek 2016
Het Beste Werkgeversonderzoek is dit jaar voor de zestiende keer uitgevoerd door Effectory en Intermediair om een objectief oordeel te vellen over goed werkgeverschap in Nederland. Aan het onderzoek namen 313 organisaties deel en in totaal beoordeelden 224.567 medewerkers hun werkgever. Beste Werkgevers is de grootste en meest betrouwbare lijst van de beste werkplekken in Nederland. Organisaties verdienen een positie op de ranglijst gebaseerd op gedegen onderzoek onder hun eigen medewerkers. Meer informatie over de winnaars en de geheimen van goed werkgeverschap is te vinden in het Beste Werkgevers Magazine 2016.

-EINDE PERSBERICHT-

Ga voor alle (branche) berichten naar www.beste-werkgevers.nl/pers

Beeldmateriaal verkiezing
Rechtenvrij beeldmateriaal kunt u op 4 oktober vanaf 17.15 uur van onze website downloaden.
Rechtenvrij videomateriaal wordt (gratis) ter beschikking gesteld via ANPinOpdracht en staat vanaf 5 oktober 10:00 uur ook op onze website.

Over Effectory
Effectory is Nederlands marktleider op het gebied van medewerkersonderzoek. Het innovatieve medewerkersonderzoek maakt feedback en ideeën van medewerkers op een heldere, leuke en soms confronterende manier inzichtelijk. Elk onderzoek heeft als doel organisaties, teams en medewerkers te stimuleren om zichzelf te verbeteren met behulp van feedback.

Over Intermediair

Intermediair is hét carrièreplatform voor hoogopgeleiden in Nederland en al meer dan 50 jaar toonaangevend op het gebied van recruitment media. Met het digitale Intermediair Magazine en Intermediair.nl biedt Intermediair inspiratie, informatie, artikelen, testen en tools en het beste vacatureaanbod voor hoogopgeleiden. Intermediair is onderdeel van de Persgroep Emplyment Services.

Geplaatst in:

Voor meer informatie over het Beste Werkgeversonderzoek en het event op 4 oktober 2016, kunt u contact opnemen met Lysan Pot (Effectory) of Ingrid Spierts (de Persgroep Employment Solutions).
Lysan Pot: 020-3050100 en 06-24648515 of Lysan.pot@effectory.com
Ingrid Spierts: 020-2042590 of i.spierts@persgroep.nl