DNB stemt in met benoeming Sapuletej in pensioenfonds schilders

De Nederlandse Bank (DNB) heeft laten weten in te stemmen met de voorgenomen benoeming van Vincent Sapuletej (44 jr.) per 1 oktober j.l. tot bestuurslid van de Stichting Bedrijfstak Pensioenfonds voor het Schilders-, Afwerkings en Glaszetbedrijf (BPF SAG). Hij volgt hiermee de heer Aad Buller op, die de bestuursfunctie namens OnderhoudNL de afgelopen 12 jaar vervulde en is teruggetreden vanwege het bereiken van de maximum zittingstermijn.

De heer Sapuletej is beleidsmanager arbeidsvoorwaarden bij OnderhoudNL en secretaris van de cao-delegatie en de commissie arbeidsvoorwaarden. Tevens is hij bestuurslid van de op te heffen O&O-fonds en Vakantiefonds SAG.

Vanaf november 2015 heeft de heer Sapuletej al als 'toehoorder' deelgenomen aan het bestuur en de opleiding Pensioenbestuurder gevolgd, die hij kortgeleden succesvol heeft afgerond.

Geplaatst in:

OnderhoudNL