Vier landelijke dienstverleners verder onder één naam: Trots

UTRECHT/ZWOLLE, 03 oktober 2016 - De landelijke dienstverleners, adviseurs en tech innovators iNFacilities, TFM, NewFacts en Facilty Match gaan per vandaag samen verder onder één naam: Trots. Door professionals van verschillende niveaus en disciplines te verbinden, wil Trots meer waarde toevoegen aan de dienstverlening naar opdrachtgevers. De locaties in Utrecht en Zwolle blijven dienst doen als hoofdkantoren.

Trots realiseert gezonde en productieve werk- en verblijfomgevingen. Met een integrale visie op Facility Management, Huisvesting, ICT en Human Rescource Management. De dienstverleners iNFacilities, TFM, NewFacts en Facilty Match startten jaren geleden als pioniers op de Nederlandse markt. Door de krachtenbundeling is Trots nu een speler van 300 man/vrouw sterk. Naast grote werkgever, is Trots ook opdrachtgever voor een omvangrijke pool van ZZP'ers en freelancers.

Trots presenteert de merkbelofte: duurzaam faciliteren. Dat staat voor trouw aan elkaar, zorgzaamheid voor de wereld en toewijding aan idealen. De ambitie is de wereld waarin we werken en leven mooier en beter maken! Trots neemt duurzaamheid letterlijk door gebouwen optimaal te benutten, verspilling tegen te gaan en de CO2-uitstoot terug te dringen. Duurzaamheid betekent ook het zijn van een betrokken en loyale partner met oog voor de professionele en persoonlijke ontwikkeling van mensen.

Tijdens een groot event in de Jaarbeurs in Utrecht op 30 september is, in samenwerking met Victor Mids (onder meer bekend van MindF*ck), de nieuwe naam vol trots geïntroduceerd.

Directeur Anton Verbeek: "Trots is ons moreel kompas. Iedere dag trots je dag starten en afsluiten betekent zelfbewust omgaan met je dagelijkse activiteiten. Wij geloven erin dat als je trots durft te zijn op jezelf, dit waarde oplevert voor je omgeving, je collega's en opdrachtgevers."

Directeur Jos Klijnhout: "We werkten al jaren intensief met elkaar samen, iedere werkmaatschappij met zijn eigen expertise, ervaring en visie. We zijn samen toegegroeid naar de bloeiende organisatie die we vandaag de dag zijn."

Directeur Dolf Klijnhout: "We hebben een prachtige club mensen. Samen bouwen we nu verder. We vinden het een voorrecht om aan onze medewerkers en opdrachtgevers te bewijzen dat we onze nieuwe naam eer aan doen."

Geplaatst in:

TROTS Facility Services BV