Magnet 360 kondigt Community Chatbot Framework aan voor Salesforce Lightning Bolt om bedrijven in staat te stellen om sneller dan ooit communities op te bouwen

MINNEAPOLIS, October 3, 2016 /PRNewswire/ --





Bedrijven kunnen nu verbinding leggen met klanten, partners en werknemers op schaal met een op regels gebaseerde chatbot, en zo een meer gepersonaliseerde en efficiënte ervaring creëren 

Magnet 360, een bedrijf van Mindtree, heeft vandaag haar Community Chatbot Framework onthuld, beschikbaar op Salesforce Lightning Bolt, een nieuw framework op het Salesforce Platform. Het geeft bedrijven de mogelijkheid om voorgebouwde, volgende generatie mobiele communities en portalen te vinden en op te bouwen voor de meest diverse bedrijven en verticale behoeften van sectoren. Het Community Chatbot Framework helpt prospects eenvoudig verbinding te leggen met bedrijven, terwijl het tegelijkertijd voorziet in een handige, gepersonaliseerde manier voor klanten, partners en werknemers die ervoor zorgt dat er voldaan wordt aan hun servicebehoeften zonder dat ze de mobiele applicatie van een bedrijf hoeven te verlaten. Als bonus legt de chatbot relevante gegevens van de chatsessie vast om te helpen een 360-graden beeld van het lid van de doelgroep op te bouwen.

Het Community Chatbot Framework van Magnet 360 zal beschikbaar zijn binnen Community Cloud Lightning en is begin 2017 te vinden op de AppExchange.

Belangrijkste onderdelen van het Community Chatbot Framework   

Chatbot-technologie is een geavanceerde manier voor consumenten, partners en andere gebruikers om contact te leggen met een bedrijf. Bots kunnen aanbevelingen doen, aankoopbeslissingen beïnvloeden en opties bieden die waarde toevoegen, rechtstreeks vanuit een bestaande app of messaging tool.

Het Community Chatbot Framework van Magnet 360 maakt gebruik van Single Sign-On in combinatie met geolocatie. Het werd ontwikkeld met behulp van Salesforce Community Cloud Lightning en biedt een efficiënte en effectieve personalisering die eindgebruikers verwachten van een ervaring van wereldklasse. De opname van het Community Chatbot Framework in de Salesforce Lightning Bolt-oplossing bood het team van Magnet 360 het voordeel van rechtstreeks werken met het Salesforce-team om de concepten te ontwikkelen, de technologie te leren kennen en de meest effectieve tool te maken voor de klanten.

Reacties op het nieuws  


- "Het Salesforce Lightning Bolt framework voor Salesforce Community Cloud biedt een
kijkje in de toekomst van de ontwikkeling van communities. Het is ongelooflijk boeiend
om vroegtijdige toegang met deze technologie te hebben bereikt, naast de mogelijkheid
om een oplossing te ontwikkelen met behulp van op regels gebaseerde bot-technologie
die onze klanten een voorsprong zal geven als het gaat om de toekomst van engagement
met doelgroepen," aldus Eric Scheel, CTO, Magnet 360.
- "Bedrijven moeten in staat zijn om snel branchespecifieke ervaring te creëren em op te
bouwen om samen te werken en een verbinding te leggen met hun klanten," verklaarde
Mike Micucci, GM en SVP, Salesforce Community Cloud. "Door optimaal gebruik te maken
van de kracht van Salesforce Lightning Bolt stellen we onze partners in staat om hun
expertise te verpakken in nieuwe oplossingen die de marktintroductietijd van onze
klanten versnellen."



Met Salesforce Lightning Bolt kunnen bedrijven kiezen uit een breed scala van Community Cloud Apps die kernfunctionaliteit en processen bevatten voor de meeste diverse typen communities. Deze apps versnellen drastisch de marktintroductietijd van de klant, waardoor het sneller en makkelijker wordt voor bedrijven van elke omvang en uit elke industrie om rijke, gepersonaliseerde communities op te bouwen.

Over Magnet 360  

Magnet 360 is een bedrijf van Mindtree en een Salesforce-partner sinds 2004 dat in 2015 de Platina-status bereikte. Wij helpen vooruitstrevende bedrijven bij het contact leggen met hun belangrijkste doelgroepen om de groei, retentie en efficiëntie te bevorderen die zorgen voor zinvolle zakelijke resultaten. Door gebruik te maken van het Salesforce-platform en een iteratief leveringsmodel helpen we bedrijven slimmer te werken en snel waarde te leveren voor hun organisaties. Onze innovatieve cross-cloud-oplossingen zijn reeds geleverd aan klanten in een verscheidenheid aan industrieën. Bovenal beschikken we over een diepgaande expertise in financiële dienstverlening, gezondheidszorg, CPG, detailhandel, productie en media.

Over Salesforce AppExchange  

Salesforce AppExchange is 's werelds toonaangevende enterprise apps markt die bedrijven in staat stelt op geheel nieuwe manieren producten te verkopen, diensten te verlenen, producten op de markt te brengen en contact te leggen. Met 3000 partner apps en meer dan 3,8 miljoen klantinstallaties is het de meest uitgebreide bron van cloud-, mobiele, sociale, IvD- em datawetenschapstechnologieën voor bedrijven.

Over Salesforce Lightning Bolt  

Salesforce Lightning Bolt benut de kracht van het Salesforce-platform en het uitgebreide Salesforce-partner-ecosysteem om best-in-class Bolt-oplossingen te leveren. Door optimaal gebruik te maken van de diepgaande branchekennis van het Salesforce-partner-ecosysteem wordt elke Salesforce Bolt-oplossing voorgebouwd en gecureerd voor een specifieke bedrijfstak en specifiek bedrijfsproces.

Over Mindtree  

Mindtree [NSE: MINDTREE] levert digitale transformatie- en technologiediensten, van ideevorming tot uitvoering, waarmee Global 2000-klanten hun concurrenten kunnen overtreffen. Mindtree werd 'digitaal geboren' ('Born Digital') en heeft een flexibele, gezamenlijke aanpak voor het creëren van op maat gemaakte oplossingen voor de digitale waardeketen. Tegelijkertijd helpt onze diepgaande expertise in infrastructuur- en applicatiebeheer bij het optimaliseren van uw IT in een strategische troef. Of u nu wilt dat uw bedrijf gedifferentieerder wordt, zakelijke functies opnieuw dient uit te vinden of de omzetgroei moet versnellen, wij kunnen u daarbij van dienst zijn. Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Aanvullende bronnen  


- Vind Salesforce leuk op Facebook: http://www.facebook.com/salesforce
- Volg Salesforce op Twitter: https://twitter.com/salesforce
- Word een fan van Magnet 360: http://www.facebook.com/Magnet360
- Volg Magnet 360 op Twitter: http://www.twitter.com/Magnet360



Salesforce, Community Cloud, AppExchange en andere zijn handelsmerken van salesforce.com, inc.


 
Contactpersoon voor de media: 
Courtney Algeo 
Magnet 360, een bedrijf van Mindtree 
612.230.2689   
courtney.algeo@magnet360.com

 



 


Magnet 360

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234