Zaterdag 1 oktober 2016: Landelijke Open Dag Dierenartsen

Dierenartsen zetten deuren open voor publiek

Verschillende dierenartsenpraktijken door heel Nederland zetten zaterdag 1 oktober de deuren open voor publiek. Door middel van rondleidingen, workshops, demonstraties en andere activiteiten zullen de dierenartsen laten zien wat zij, maar ook diereigenaren zelf, kunnen doen voor de gezondheid en het welzijn van dieren. "Hoe weet je of jouw huisdier happy is?" Dat is het thema van de Landelijke Open Dag Dierenartsen op zaterdag 1 oktober a.s.

De Landelijke Open Dag Dierenartsen (LODD) is een jaarlijks terugkerend evenement, dat dit jaar voor de vijfde keer wordt georganiseerd. Het is voor het publiek een unieke mogelijkheid om eens verder te kijken dan de wacht- en behandelkamer. Ook dit jaar zijn er een aantal enthousiaste dierenartsen die graag meer willen uitleggen over hun beroep, de praktijk en wat zij voor dieren en hun eigenaren kunnen betekenen.

Een overzicht van deelnemende praktijken en de openingstijden, vind je op http://dierenarts.nl/deelnemende-dierenartsen.De toegang is gratis, dus kom tijdens de LODD langs bij de dierenarts en hoor of jij je eigenaar kan noemen van een blij huisdier!

Voor vragen over de Landelijke Open Dag Dierenartsen kunt u terecht bij de persvoorlichter van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde (KNMvD),
Marjolijn Fijten
Tel.: 06-22996097