Indoor Skydive attractie maakt Hulsbeek internationale trekpleister

Met de komst van de Indoor Skydiving attractie 'Aerodium' kan Hulsbeek op 60.000 extra bezoekers per jaar rekenen. Ton Wennink, die deze attractie samen met zijn zakenpartners realiseert, vertelt: "Het is altijd onze wens geweest om een Indoor Skydiving in Twente te realiseren. Het college is in principe bereid om medewerking te verlenen en omdat de besluitvorming daarover inmiddels bij de raad ligt, zijn wij verheugd om officieel bekend te maken dat deze attractie eind 2017 kan worden geopend." Hiermee wordt Hulsbeek een internationale trekpleister op het gebied van Indoor Skydiving in Twente.

Met de bouw van de attractie naast het Buitenhuys is ca. Euro 6,5 miljoen gemoeid. "Aerodium wordt de grootste en duurste attractie ooit in deze regio", aldus Wennink. "Het is spanning & sensatie vergelijkbaar met een vrije val-ervaring uit een vliegtuig, levensecht gerealiseerd in een veilige omgeving." Daarbij zal Aerodium werk bieden aan 40 professionals.

Iedereen kan indoor skydiven
Aerodium wordt de tweede locatie in de wereld die een levensechte nabootsing is van het echte werk, zónder de noodzaak in een vliegtuig te stappen. Begeleid met een instructeur kun je in een verticale glazen tunnel op lucht zweven en zelfs acrobatische kunsten uithalen voor de geoefenden met windsnelheden tot wel 300 km/h. Iedereen kan indoor skydiven! En iedereen mag indoor skydiven indien je ouder bent dan 4 jaar, geen schouders uit de kom hebt gehad of last hebt van rugklachten. Doch ook in het geval van een handicap of lichamelijke beperking kun je het ultieme gevoel van vrijheid ervaren, en gewoon gaan indoor skydiven.

Geplaatst in:

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Ton Wennink, telnr: 0651547094 of per e-mail: ton@wentax.nl
Bijgevoegde stukken kunnen rechtenvrij worden gebruikt.

Vrijheid Nederland B.V.

Hulsbeek