Ivan Pouwels directeur Van Spaendonck BrancheAdvies

Per 1 oktober aanstaande is drs. Ivan Pouwels directeur van Van Spaendonck BrancheAdvies. Hij volgt mr. Ellen Kroese op, zij is benoemd tot algemeen directeur van de Brabants Zeeuwse Werkgeversvereniging (BZW).

Ivan Pouwels is al meer dan 20 jaar werkzaam als adviseur en projectmanager en heeft vanaf 2009 samen met Ellen Kroese gebouwd aan Van Spaendonck BrancheAdvies en de ontwikkeling van de toekomst van branche- en beroepsverenigingen. Daarnaast is hij de afgelopen jaren actief betrokken bij het onderzoek naar nieuwe vormen van innovatieve samenwerking binnen de Van Spaendonck-leerstoel van bijzonder hoogleraar prof.dr. Ferry Koster aan de TIAS School for Business and Society.

Van Spaendonck Brancheadvies richt zich op de transformatie van branche- en beroepsorganisaties in Nederland (vereniging 3.0) en streeft naar een sterkere rol van verenigingen in de innovatie van sectoren en beroepsgroepen.

Neem voor meer informatie contact op met Ivan Pouwels: 013 - 594 44 44.
www.BrancheAdvies.nl

Van Spaendonck BrancheAdvies