iLOV Magazine: Nederlands eerste genderneutrale erotische tijdschrift

Den Haag, 22 september 2016 - CLS Healthcare lanceert vandaag iLOV Magazine, het eerste erotische magazine voor zowel mannen als vrouwen. iLOV biedt verhalen, interviews en artikelen over Lust, Ontdekken en Verleiden en alles wat daarbij hoort. "In naam der liefde mag alles en is niets te gek," stelt hoofdredactrice Stéphanie Hulleman. Dit is dan ook de reden dat iLOV Magazine in het leven is geroepen: het eerste tijdschrift van Nederlandse bodem dat inzicht biedt in alles wat zowel mannen als vrouwen bezighoudt op het gebied van Lust, Ontdekken en Verleiden.

De eerste editie van iLOV Magazine staat in het teken van The Island. Samen met naaktmodel en Insta-celeb Marisa Papen gaat de lezer op zoek naar wat er gebeurt als men voorbijgaat aan de regels van deze maatschappij. "Ik ben op mijn eiland, verzin mijn eigen wereld en ben overal gelukkig," zegt ze in een diepte-interview. Als muze van iLOV's eerste editie heeft Marisa tevens haar eigen vibrator uitgebracht, waarmee je 'Marisa's Island Vibe' in huis haalt: "For when there are no bananas around." Ook vertelt Zimra Geurts over haar geheime project, test hoofdredacteur Chris Riemens van FHM opvallende sextoys en worden de nieuwste must-haves omtrent sensualiteit en seksualiteit gepresenteerd. Kortom: woord en beeld over alles wat mannen, vrouwen en koppels beweegt op erotisch gebied, gebundeld en uitgebracht in de vorm van een eigenzinnig tijdschrift dat barrières doorbreekt.

iLOV Magazine verschijnt twee keer per jaar in hardcopy met een oplage van 40.000 exemplaren en is het hele jaar door te volgen via www.ilovmagazine.nl, een online platform waarop artikelen omtrent seksualiteit, romantiek en ontdekken worden gepost. Ook kunnen bezoekers met elkaar in gesprek gaan over vraagstukken omtrent deze thema's.

Het tijdschrift is te verkrijgen via www.ilovmagazine.nl.

Een sfeerimpressie van de eerste editie van iLOV magazine "iLOV The Island met Marisa Papen:

iLOV magazine is een productie van CLS Healthcare BV
Deze content is vrij inzetbaar voor onze media partners. Mocht je interesse hebben, stuur dan snel een mail naar: stephanie@clshealthcare.nl
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Stéphanie Hulleman
CLS Healthcare