TOM nieuwe CEO aankondiging

De aandeelhouders van TOM (The Order Machine) zijn voornemens Hans Pieterse aan te stellen als CEO

De TOM aandeelhouders hebben vandaag hun voornemen bekend gemaakt om Hans Pieterse (46) aan te stellen als CEO. De heer Pieterse volgt Willem Meijer op, die per 1 september 2016 is teruggetreden als CEO. Pieterse was voorheen werkzaam als Director bij Optiver tot zijn vertrek in maart 2015. De nieuwe CEO heeft ondermeer als taak om gestalte te geven aan de strategie van de TOM Group. De aanstelling van de heer Pieterse is onder voorbehoud van goedkeuring van de AFM en DNB.

Over TOM (The Order Machine)
TOM is een beurs in Nederland voor opties en streeft naar een optimale marktwerking tussen beurzen. Om klanten de beste beschikbare prijs voor een order te bieden, heeft TOM een zoekmachine ontwikkeld ('TOM Smart Execution') die, sneller dan met het blote oog waarneembaar is, de prijzen tussen beurzen vergelijkt. In beginsel voert de zoekmachine de order uit tegen de best beschikbare prijs. De aandeelhouders van TOM zijn ABN AMRO Clearing Investments, BinckBank, IMC, Nasdaq en Optiver.

Information:
TOM (The Order Machine)