Plus heeft beste versafdeling in GfK Versrapport

Dongen, 21 september, 2016 - Uit het GfK Versrapport blijkt dat Plus de beste versafdeling van Nederland heeft. Het GfK Versrapport vindt jaarlijks plaats en geeft een ranking aan op basis van waardering en prestatie onder de 17 grootste supermarkten. Op basis van beide elementen ontstaat er een eindcijfer.

Binnen de versafdeling worden drie categorieën onderscheiden: 'aardappelen groenten en fruit' (agf), brood en vlees. Nettorama heeft, net als vorig jaar, de beste aardappel, groente- en fruitafdeling. Plus staat bovenaan als het om de beste broodafdeling gaat en Emté behoudt haar eerste plaats voor de categorie 'vlees'.

De volledige uitslag van het GfK Versrapport, de details per formule voor iedere versgroep en de verdere resultaten van het onderzoek staan in de Foodmagazine die vrijdag 23 september a.s. verschijnt.

Geplaatst in:

Voor meer informatie:
Joop Holla
Research Director | Consumer Experiences
T +31 (0)162 384 278 | M +31 (0)6 553 231 14
joop.holla@gfk.com

Over GfK
GfK biedt betrouwbare markt- en consumenteninformatie waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen. Over de hele wereld combineren meer dan 13.000 marktonderzoek experts hun passie met de jarenlange onderzoekservaring van GfK. Hierdoor is GfK in staat om wereldwijde inzichten te koppelen aan lokale marktinformatie uit meer dan 100 landen. Door gebruik te maken van innovatieve technologieën, zet GfK big data om in smart data. Hierdoor kunnen onze klanten hun concurrentievoordeel verbeteren en krijgen zij meer inzicht in de keuzes en ervaringen van hun consumenten.

Voor meer informatie: www.gfk.com/nl of volg GfK op Twitter: https://twitter.com/GfK_nl

GfK

Dongen