Blauw Research lanceert Agile label: SPRINT

Blauw Research lanceert een agile research label; SPRINT. Het doel van SPRINT is om agile werkende teams en organisaties beter te laten werken door op de juiste momenten de juiste inzichten naar boven te krijgen.

Steeds meer organisaties stappen over op agile manieren van projectorganisatie. Bekende voorbeelden hiervan zijn Eneco, KPN en ING. Een van de uitgangspunten van het Agile Manifesto is het centraal stellen van klantfeedback. In de praktijk zien we echter dat veel scrum teams door de tijdsdruk het checken met de klant achterwege laten. "Doodzonde" aldus Henk Scholte, Manager Marketing & Communicatie bij SPRINT. "Klantinput is van wezenlijk belang voor het slagen van je product, innovatie of campagne. Wij van SPRINT zien het als onze missie om scrumteams op de juiste momenten in het scrumproject van klantfeedback te voorzien, zodat ze vaart kunnen houden zonder concessies te doen aan de kwaliteit klantfeedback."
Naast het bieden van een aantal optimale snelle onderzoeksoplossingen, helpt SPRINT scrummende organisaties ook door ze agile research trainingen aan te bieden en plaats te nemen in scrumteams als customer insights specialist.

Continue in beweging
De start-up komt niet uit de lucht vallen, stelt Els Molenaar, CEO van Blauw. "We werkten in toenemende mate voor agile teams, maar merkten tegelijkertijd dat veel ontwikkeltrajecten gehaast werden en dat daardoor klantfeedback niet of minder gebruikt werd". SPRINT ziet het als haar taak om te zorgen dat de klant centraal blijft staan, ook al staat ontwikkeltijd steeds meer onder druk. Inmiddels hebben de eerste klanten zich al gemeld en wordt er dagelijks ge"sprint".

Over SPRINT
SPRINT heeft als doel om agile werkende organisaties te voorzien van de juiste inzichten op de juiste momenten. In eerste instantie in Nederland, maar gezien het internationale karakter zal dit op korte termijn ook in andere Europese landen uitgerold worden.

Meer informatie: www.sprint-insights.com

Over Blauw
Blauw, gevestigd aan de Weena in Rotterdam, is een toonaangevend marktonderzoeksbureau op het gebied van productontwikkeling, marketing & communicatie en Customer Experience Management. Onze organisatie heeft kantoren in Duitsland, Engeland en Nederland en meer dan 100 mensen in dienst. Ons motto is: Creating Positive Change: wij bieden inzichten, die klanten helpen te verbeteren en succesvolle veranderingen teweeg te brengen. Ga naar www.blauw.com voor meer informatie.

Voor meer informatie:

SPRINT
Henk Scholte – Marketing & Communicatie
T: (010) 4000 123 | 06 102 727 79
E: henk@sprint-insights.com
W: www.sprint-insights.com

Blauw Research

plaats:
Rotterdam
website:
http://www.blauw.com

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234