BN-ers strijden om titel MeerdanVijftiger 2016

Nominaties bekend, stemsite geopend voor verkiezing rolmodel 50+

Annemarie van Gaal, Bartho Braat, Anita Witzier, John de Wolf, Simone Kleinsma en Jos de Blok zijn door volgers en lezers de 50PlusBeurs, Plus Magazine en Meerdanvijftig.nl genomineerd voor de titel MeerdanVijftiger 2016.
Stemmers van alle leeftijden kunnen nu op hun favoriete rolmodel 50+ stemmen via www.50plusbeurs.nl/verkiezing Op 24 september wordt de winnaar bekend gemaakt.

50+ BN-ers vestigen steeds meer de aandacht op zichzelf. De oproep "Welke vijftigplusser is uw voorbeeld op het gebied van entertainment, sport, financiën, gezondheid of werk?" leverde uiteindelijk de 6 finalisten op.

Zoektocht naar rolmodel 50+

De zoektocht naar hét Rolmodel 50+ is actueel volgens Stella Ruisch van Meerdanvijftig.nl: "We hebben als vijftigers een cadeautje van Moeder Natuur gekregen: een hele nieuwe leeftijdsfase. We zijn niet meer jong maar we zijn ook niet zo oud dat we bezig zijn met het naderende einde vol ongemak. Integendeel, we staan midden in het leven. Maar daarin zijn we wel zoekende: Wat kan nog wel, wat kan niet meer, hoe gedragen we ons als nieuwe vijftigplusser? Naar wie kijken we met de gedachte: zó wil ik het ook doen?"

Op 24 september wordt de winnaar bekend gemaakt op de 50PlusBeurs

Op de 24e editie van de 50PlusBeurs in de Jaarbeurs Utrecht van 20 tot en met 24 september dingen 575 exposanten uit alle branches om de gunst van de kapitaalkrachtige oudere consument.
De 50PlusBeurs verwacht bijna 100.000 bezoekers in 5 dagen en is het grootste senioren-evenement ter wereld. De opleving van de economie is zichtbaar op de beurs. Bedrijven en dienstverleners richten zich massaal op deze groeimarkt. Ouderen hebben nog steeds veel te besteden, groeien in aantal en zijn bereid te consumeren. Daarbij bepalen zij door hun aantal en opkomstpercentage de meerderheid van de zetels bij de komende Tweede Kamer-verkiezing.

UITNODIGING
U bent van harte welkom bij de 50PlusBeurs, 20 t/m 24 september in Jaarbeurs Utrecht. Open van 10.00 tot 17.30 uur.
Vooraf aanmelden wordt op prijs gesteld.
Op vertoon van uw perskaart (of ons ticket na aanmelding) heeft u vrij entree.
Contactpersoon voor aanvullende informatie of commentaar:
Drs. Alexander van de Kerkhof, directeur 50PlusBeurs; 0645 292 504
E-mail: alexander@50plusbeurs.nl

50PlusBeurs & Festival B.V.

Arnhem