Start zesde seizoen LXRY TV op SBS6

Van Cindy Crawford tot Cannes Yachting Festival

Vanaf 18 september start het zesde seizoen van het tv-programma LXRY TV, waarin een team van deskundigen de wereld over reist op zoek naar het allerbeste. In de eerste aflevering Ron Blaauw, de nieuwste jachten op het Cannes Yachting Festival, wereldmerk de Grisogono en Irene van de Laar ontmoette Cindy Crawford.

LXRY TV is vanaf zondag 18 september in een reeks van veertien afleveringen elke zondagochtend te zien op SBS6 om 11.00 uur en wordt herhaald op zondag om 24.00 uur.

Jubileum editie
Dit seizoen in LXRY TV ook aandacht voor de exposanten, primeurs en collecties die worden gepresenteerd tijdens de vijftiende editie van Masters of LXRY 2016.

LXRY Media Group
Naast producent van LXRY TV is LXRY Media Group uitgever van LXRY Magazine en LXRY.NL en organisator van luxebeurs Masters of LXRY, van 8 t/m 12 december in de Amsterdam RAI.

LXRY TV is vanaf zondag 18 september in een reeks van veertien afleveringen elke zondagochtend te zien op SBS6 om 11.00 uur en wordt zondag om 24.00 uur herhaalt.

Voor informatie en interview aanvragen:
LXRY Media Group BV
T.a.v. Robine Talboom - robine@lxry.nl