Marc Beers Commercieel Directeur bij Europcar Autoverhuur

Den Haag, 14 september 2016

Per 5 september jl. is Marc Beers gestart als Commercieel Directeur van Europcar Autoverhuur. In de functie van Commercieel Directeur is hij eindverantwoordelijk voor de commerciële activiteiten binnen Europcar.

Marc Beers heeft het afgelopen jaar gewerkt bij ECS Electronics als Manager OEM Sales. Daarvoor was hij lid van het management team bij Midtronics en sales verantwoordelijk voor de Europese markt. Tevens heeft hij diverse management posities bekleed bij verschillende automobielimporteurs voor de merken Hyundai, Mazda en Jaguar/Land Rover.

Over Europcar

Europcar is een franchisenemer van Europcar International en één van de grootste autoverhuurbedrijven van Nederland. Europcar heeft wereldwijd ruim 10.000 vestigingen in 130 verschillende landen. Europcar voorziet in diverse mobiliteitsbehoeften van haar klanten. De klanten van Europcar zijn divers; zowel zakelijk als particuliere klanten. In Nederland heeft Europcar een landelijk dekkend netwerk, waar vandaan zij een groot aantal voertuigen verhuurt bestaande uit diverse personen-, bestel- en vrachtauto's. Naast het reguliere wagenpark biedt Europcar tevens het GoforGreen label aan waaronder uitsluitend energiezuinige en elektrische auto's vallen.

Europcar
Wietske Aaftink (Marketing Manager)
Tel.: 070 - 381 27 49
www.europcar.nl