Yme Pasma benoemd tot directeur Audax Logistiek

Audax geeft impuls aan strategische groei

Gilze, 14 september 2016.
De directie van Audax Holding heeft Yme Pasma met ingang van vandaag benoemd tot directeur Audax Logistiek. Deze benoeming is onderdeel van de strategie van Audax om te groeien in logistieke activiteiten. Yme Pasma werkte voorheen bij PostNL.

Jacques de Leeuw (CEO Audax Holding): "Audax Logistiek is als marktleider in mediafulfilment op zoek naar groei. Als gevolg van veranderend consumentengedrag en digitalisering staat de logistiek van fysieke tijdschriften, boeken en kranten onder druk. We zijn blij dat we Yme Pasma kunnen benoemen om leiding te geven aan deze groei."

Yme Pasma heeft jarenlange ervaring in de logistiek en het managen van groei en verandering. Zijn laatste verantwoordelijkheid binnen PostNL was Pakketten Benelux. Daarvoor was hij algemeen directeur van Netwerk VSP/Spotta en tot 2011 was hij eindverantwoordelijk voor PostNL Retail.

----------------------------------------------

Over Audax
Audax is een media- en logistiek concern waarvan de wortels teruggaan naar 1958. Gemiddeld 953 FTE's (2015) realiseren een omzet van ruim Euro 235 miljoen (2015). Audax is actief in Nederland en België en richt zich in de breedste zin van het woord op het uitgeven, vermarkten, verspreiden en verkopen aan consumenten van printmedia en daaraan verwante producten. Audax is actief in de gehele keten: van het creëren van de content tot aan de verkoop aan de lezer als eindgebruiker.

Mediavoorlichting
Hans van Brussel, telefonisch via 06-53543458 of via email: h.v.brussel@audax.nl

Audax

Gilze