Hoog Catharijne lanceert The Social Mirror, shopping meets vlogging

Hoog Catharijne lanceert The Social Mirror; een grote passpiegel waarin je naast jezelf, ook een scherm ziet met een videochat verbinding. Daarmee kijken fashion vloggers met je mee en krijg je persoonlijke tips tijdens het shoppen van je nieuwe outfit. Populaire fashion vloggers en bloggers hebben duizenden volgers op YouTube, Facebook en Instagram. Hun stylingtips worden dagelijks online gelezen en bekeken. Vanaf vandaag kun je live op de winkelvloer stylingadvies krijgen van deze bekende fashion vloggers.

Serena Verbon geeft stylingadvies

Zaterdag 17 september is de première van The Social Mirror in Hoog Catharijne. De kick-off tijdens de perspresentatie eerder deze week wordt gedaan door Nederlands bekendste fashion blogger Serena Verbon van Beautylab.nl. Ze geeft het winkelend publiek in de The Sting in Hoog Catharijne (Hollandse Toren, Vredenburgplein) persoonlijk advies op kleding die ze aan het passen zijn. The Sting geeft alle klanten die een outfit aanschaffen via The Social Mirror een accessoire cadeau, om hun outfit helemaal af te stylen.

De line-up van fashion vloggers

Net als in de wereld van de DJ's, spreekt de stijl van de ene fashion vlogger meer aan dan van de ander. De line-up bestaat dan ook uit verschillende fashion vloggers. Na een blok van twee uur komt een andere vlogger die het overneemt. Zo kun je een fashion vlogger kiezen die aansluit bij jouw smaak. Bekijk de line-up voor de komende vier weekenden op www.hoogcatharijne.nl/socialmirror.

The Social Mirror combineert de wereld van fashion vloggers met de winkelvloer

The Social Mirror is een echte doorbraak. Het voegt een extra dimensie toe aan het winkelen. Je kunt een fashion vlogger die aansluit bij je stijl, laten meedenken over je nieuwe look die je aan het passen bent. Persoonlijk en eerlijk advies van iemand die je dagelijks online volgt. De komende vier weken is The Social Mirror op tournee door Hoog Catharijne waarvan de eerste twee weekenden in The Sting. De ervaringen in deze periode worden gebruikt voor de vervolgplanning.

Media en pers zijn welkom op de perspresentatie donderdag 15 september 2016, 14.00 - 15.00 uur. Graag aanmelden voor toegang bij Eline Zweerink van Hoog Catharijne

Locatie: winkel The Sting in Hoog Catharijne Utrecht (Hollandse Toren, Vredenburgplein)
Graag aanmelden op 030-2346132 of per e-mail eline.zweerink@klepierre.com
Bekijk de sneakpreview: https://www.youtube.com/watch?v=Wb04JmFpaZM