Drukwerkdeal.nl veilt hoofdsponsorschap Go Ahead Eagles

Deventer, 12 september 2016 - Drukwerkdeal.nl veilt voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord op 6 november voor één dag het hoofdsponsorschap van de eredivisieclub Go Ahead Eagles. Op deze manier wil het e-commercebedrijf bijdragen aan de opbrengst van de benefietdag 'Go Ahead Eagles against ALS', die 4 september plaatsvond in de Adelaarshorst in Deventer.

Drukwerkdeal.nl stelt voor de veiling beschikbaar: de logovermelding op de borstpositie op het tenue van de spelers van Go Ahead Eagles, zeven minuten LED-boarding langs het veld en de backdrop die tijdens de interviews na de wedstrijd in beeld komt. Ruud van der Knaap van Triple Double Sportmarketing schat de mediawaarde van het pakket op ruim Euro 50,000,-: "De topwedstrijd tegen Feyenoord levert jouw merk veel zichtbaarheid op bij onder andere FOX Sports, Studio Sport, in landelijke en regionale dagbladen en op alle voetbalwebsites."

Geïnteresseerden in de veiling, die op 11 september van start is gegaan, kunnen tot en met 29 oktober middernacht bieden via een speciale website: drukwerkdeal-against-als.nl. De teller staat inmiddels op Euro 8000,-.

De opbrengst van de veiling komt ten goede aan Stichting Eagles Against ALS.

Drukwerkdeal.nl is sinds 2005 marktleider in online drukwerk voor de zakelijke markt. Het bedrijf, dat vestigingen heeft in Deventer en Antwerpen, is sinds 2014 onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR).
Voor publiciteitsmateriaal of interviewaanvragen: lourens.scholing@drukwerkdeal.nl, t.a.v. Lourens Scholing.

Drukwerkdeal.nl

Deventer