Aankondiging: nieuwe directeur MultiTankcard

Vorige week heeft Anno Kamphuis bekend gemaakt zijn functie als directeur van MultiTankcard neer te leggen. Na 2,5 jaar geleden op een interim basis te zijn begonnen heeft Kamphuis met zijn team verschillende commerciële successen behaald. MultiTankcard mag zich dan ook met recht Marktleider in Mobiliteit noemen. Daarmee treedt er ook een nieuwe fase aan met een nieuwe uitdaging voor Kamphuis en ruimte voor een opvolger.

Per 1 september is het stokje overgedragen aan Patrick Roozeman. Voor zijn aanstelling bij MultiTankcard was Roozeman werkzaam bij American Express als Commercieel directeur 'Consumer Cards'.
De komende maanden zal Roozeman veel tijd besteden aan een uitgebreide kennismaking met de relaties van MultiTankcard.

Heeft u tussentijds vragen? Neem gerust contact met Roozeman op via telefoonnummer 06 - 21 11 82 32 of stuur een e-mail via patrick.roozeman@mtc.nl.

MultiTankcard, gevestigd in Hoofddorp, is de grootste én goedkoopste aanbieder van mobiliteitspassen in Nederland voor zzp'ers, mkb'ers, mobiliteitsmanagers, fleetmanagers en leasemaatschappijen.
Voor meer informatie over MultiTankcard neemt u contact op met Eva Koekkoek: eva.koekkoek@mtc.nl of 06 1377 73 75.

MultiTankcard B.V.

Hoofddorp