Willem Meijer treedt terug als CEO van TOM (The Order Machine)

Willem Meijer treedt op 1 september 2016 terug als CEO van TOM. Meijer was sinds de oprichting 7 jaar geleden CEO van TOM. In deze periode vestigde TOM een solide positie op de Nederlandse markt als de eerste concurrerende optiebeurs. Inmiddels heeft TOM een marktaandeel verworven van 40% en werden de tarieven in de markt met 70% gedrukt.

Over TOM (The Order Machine)
TOM is een beurs in Nederland voor opties en streeft naar een optimale marktwerking tussen beurzen. Om klanten de beste beschikbare prijs voor een order te bieden, heeft TOM een zoekmachine ontwikkeld ('TOM Smart Execution') die, sneller dan met het blote oog waarneembaar is, de prijzen tussen beurzen vergelijkt. In beginsel voert de zoekmachine de order uit tegen de best beschikbare prijs. De aandeelhouders van TOM zijn ABN AMRO Clearing, BinckBank, IMC, Nasdaq en Optiver.

Information:
TOM (The Order Machine)