Palo Alto Networks onthult WildFire Europese Cloud die wordt gehost in Nederland

Klanten krijgen een volledige analyse binnen de Europese grenzen met wereldwijde Threat Prevention

AMSTERDAM, 30 augustus 2016 /PRNewswire/ -- Palo Alto Networks [http://www.paloaltonetworks.com/]® , de aanbieder van next-generation security, kondigt vandaag aan dat Palo Alto Networks WildFire(TM) [https://www.paloaltonetworks.com/products/secure-the-network/subscriptions/wildfire] voortaan ook gehost zal worden vanuit een datacenter in Nederland. Op deze manier kunnen klanten gebruik maken van de dreigingsanalyse en preventiemogelijkheden van WildFire binnen de Europese grenzen, waardoor zij de privacy van hun data beter kunnen waarborgen.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160824/401061LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20160824/401061LOGO]

Om de beste dreigingsinformatie en -preventie te bieden is een gemeenschappelijke, wereldwijde en een op de cloud-gebaseerde benadering cruciaal. Hierdoor kunnen organisaties zich effectief verdedigen tegen aanvallers die onderling informatie, aanvalsmethoden en technieken delen. Echter zijn er veel organisaties bezorgd over hun dataprivacy waardoor zij niet altijd in staat zijn, al dan niet vanwege regelgeving, om hun data te delen via een wereldwijde cloud.

Om te voldoen aan deze behoeften op het gebied van dataprivacy en toch te profiteren van wereldwijd gedeelde dreigingsdata, maakt de WildFire EU-cloud het mogelijk om aangeleverde data binnen de EU-grenzen te houden terwijl ze beschermd worden door 's werelds grootste dreigingsanalyse tool. Deze tool wordt gebruikt door meer dan 10.000 organisaties wereldwijd en is een onderdeel van het Palo Alto Networks Next-Generation Security Platform. De wereldwijde beveiligingsmogelijkheid is cruciaal voor het voorkomen van succesvolle cyberinbreuken in alle fases van de aanvalcyclus.

Bovendien kunnen beveiligingsteams in heel Europa met de WildFire EU-cloud hun jacht op bedreigingen versnellen. Dit doen zij met gecorreleerde informatie uit de gehele WildFire-gemeenschap, die direct toegankelijk is door Palo Alto Networks AutoFocus(TM), de dreigingsinformatiedienst die samenhangt met WildFire.

Quotes

-- "De voordelen van een op de cloud gebaseerde dreigingsanalyse worden
duidelijk wanneer organisaties succesvolle cyberaanvallen willen
voorkomen. Zorgen om data privacy kunnen vooral bij Europese
organisaties het delen of overdragen van data beperken. Met een Europese
cloud zijn wereldwijde preventiemogelijkheden binnen handbereik, zodat
we het toenemende aantal geavanceerde dreigingen beter kunnen
tegenwerken, met in ons achterhoofd dat bestanden binnen de EU blijven."

-- Dr. Salvo Rosa, chief information officer en SielteCloud business
unit manager, Gruppo Sielte S.p.A.

-- "Een gemeenschappelijke en op de cloud gebaseerde benadering van
geavanceerde dreigingsdetectie en -preventie is belangrijk bij een
succesvolle bestrijding van aanvallers. Sinds we WildFire hebben
gelanceerd zijn we doorgegaan met het investeren in en het innoveren en
uitbreiden van de analysemogelijkheden om de toename van het aantal en
geavanceerde dreigingen tegen te gaan. Door het introduceren van onze
WildFire EU-cloud zorgen we ervoor dat onze klanten kunnen profiteren
van uitstekende dreigingsanalyses, terwijl bestanden binnen de EU
blijven, wat de zorgen om dataverplaatsing verlicht."

-- Lee Klarich, executive vice president, Product Management, Palo Alto
Networks

-- "Wij zijn blij dat Palo Alto Networks zijn nieuwe EU-cloud host in
Nederland. Deze keuze benadrukt de toewijding van de actieve en
talentrijke Nederlandse gemeenschap aan de internationale
cybersecuritymarkt, die ondernemingen over de hele wereld helpt om te
groeien en zich te ontwikkelen."

-- Marco de Vries, deputy executive director North America, Netherlands
Foreign Investment Agency

-- Lees de WildFire EU cloud blogpost
[http://researchcenter.paloaltonetworks.com/2016/08/eu-cloud/]
-- Registreer voor je voor de aankomende webinar: Threat Prevention on Your
Terms
[https://www.paloaltonetworks.com/campaigns/brighttalk.html?commid=21936
7]
-- Palo Alto Networks WildFire
[https://www.paloaltonetworks.com/products/secure-the-network/subscripti
ons/wildfire]

Over Palo Alto Networks

Palo Alto Networks is de aanbieder van next-generation security. Het bedrijf loopt voorop in het nieuwe tijdperk van cyber security, door op een veilige manier applicaties mogelijk te maken en cyberbreaches te voorkomen voor duizenden organisaties over de hele wereld. Dankzij het baanbrekende beveiligingsplatform dat gebouwd is door middel van een innovatieve aanpak en met zeer gedifferentieerde mogelijkheden voor cyberthreat preventie, zorgt Palo Alto Networks voor een superieure beveiliging van legacy systemen of point producten. Dit maakt een veilige dagelijkse gang van zaken mogelijk waardoor waardevolle eigendommen beschermd worden. Kijk voor meer informatie op www.paloaltonetworks.com [http://www.paloaltonetworks.com/].

Palo Alto Networks en het Palo Alto Networks logo zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in jurisdicties over de hele wereld. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of dienstmerken die hierin gebruikt of genoemd worden behoren tot hun respectievelijke eigenaren.

Photo: https://photos.prnewswire.com/prnh/20160824/401061LOGO

Palo Alto Networks

CONTACT: Ruud van Lieshout, Text100 Global Communications,ruud.vanlieshout@text100.nl, +31 (0)20 530 4344

Web site: http://www.paloaltonetworks.com/