10.000 bezoekers tijdens eerste TankEvent

Afgelopen weekend bezochten ruim 10.000 mensen de eerste editie van het TankEvent bij het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soesterberg.
Vanaf zonovergoten tribunes genoten bezoekers van de tankshow in de Arena bij het NMM, waar meer dan 30 tanks en voertuigen uit binnen- en buitenland zich presenteerden. Daarnaast was er op het evenemententerrein ruimte voor een militaire markt, food court en tal van activiteiten voor kinderen. Het evenement was twee weken voor aanvang uitverkocht.

Nationaal Militair Museum
Het Nationaal Militair Museum (NMM) is hét museum over de betekenis van de krijgsmacht voor Nederland in het heden, verleden en de toekomst. Het museum belicht deze betekenis aan de hand van verhalen, activiteiten en actuele exposities die je bijblijven. Naast zes themadelen waar met moderne museale presentaties het verhaal van de land- en luchtmacht wordt verteld, is er een enorme presentatieruimte waarin veel imposante collectiestukken zoals vliegtuigen, tanks, pantservoertuigen en helikopters zijn te bezichtigen. Het museum nodigt iedereen uit een kijkje te komen nemen. Kijk voor meer informatie op www.nmm.nl of volg ons via Facebook en Twitter.

Geplaatst in:

Noot voor de redactie: Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met de afdeling Marketing & Communicatie, Jeroen Klaphake: tel. 085 - 0036029 of e-mail: communicatie@nmm.nl

Nationaal Militair Museum

Soest