Intel, Facebook, Local Motors en Hyperloop One op de Groeiende Lijst van Bedrijven Aanwezig op AutoMobility LA van de LA Auto Show, 14-17 november 2016

- Het programma van AutoMobility LA zorgt voor banden tussen bestaande en opkomende spelers in de NIEUWE auto-industrie om de toekomst van transport te bepalen en te onthullen

- Op het programma van AutoMobility LA staan transport- en technologieleiders van McLaren, Mercedes-Benz, Intel, Hyperloop, Facebook, Local Motors, Ford, CNET, General Motors en anderen



LOS ANGELES, 24 augustus 2016 /PRNewswire/ -- AutoMobility LA van de Los Angeles Auto Show, als de samensmelting van de Connected Car Expo en de pers- en handelsdagen (Press & Trade Days) heeft vandaag het voorlopige programma bekend gemaakt van de autobeurs in november. De vierdaagse autoshow biedt een groot aantal programma's en ervaringen waaronder testritten, de onthulling van nieuwe voertuigen in de wereld en discussiepanels geleid door groeiende startups en executives met een gevestigde reputatie in de automobiel- en technologiesector.

's Avonds op 14 november begint 2016 AutoMobility LA met een networking receptie en een welkomstfeestje. Het programma voor 15-17 november omvat een breed gamma van networking evenementen, persconferenties, debuten van voertuigen en toespraken van de CEO van Ford - Mark Fields, de CEO van Intel - Brian Krzanich, de CEO van Next EV - Padma Warrior, de CEO van Local Motors - Jay Rogers en de CEO van Hyperloop One - Rob Lloyd.

Een aantal andere hoogtepunten zijn een presentatie over de integratie van Big Data in het autorijden door Stephanie Latham van Facebook en een praatje over zelfrijdende auto's met executives van IBM, Amazon Alexa en Nvidia. De eerste dag wordt afgesloten met een speech over vliegende auto's met uitvinder Dezsö Molnár. Op 16 november zal Bill Tai, investeerder van Silicon Valley, de winnaars van de 'Top Ten Startups'-wedstrijd van AutoMobility LA bekend maken.

"We zijn ongelofelijk tevreden met het voorlopige programma voor de AutoMobility LA," zei Lisa Kaz, Voorzitter en CEO van LA Auto Show en AutoMobility LA. "De mix van gevestigde en opkomende denkleiders in de transportsector is een duidelijk teken van de vermenging van technologie en de automobielbranche. Waar anders kun je executives van McLaren, Intel, Mercedes-Benz en Facebook samen in één zaal vinden om te praten over de toekomst van hun branches?"

AutoMobility LA es de evolutie van de Connected Car Expo van LA Auto Show en de bijhorende pers- en handelsdagen tot een handelsbeurs die uitsluitend is gericht op de nieuwe automobielindustrie. Het vierdaagse evenement brengt het hele "nieuwe mobiliteitsecosysteem" samen - autofabrikanten, tech-bedrijven, ontwerpers, ontwikkelaars, startups, beleggers, dealers, overheidsfunctionarissen, analisten, enz. - om samen de toekomst van transport te herdefiniëren en te onthullen. Voor meer informatie over het programma en tickets voor AutoMobility LA, bezoek AutoMobilityLA.com [http://automobilityla.com/].

Over de Los Angeles Auto Show en AutoMobility LA De Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®) werd opgericht in 1907 en is elk jaar de eerste grote Noord-Amerikaanse autoshow van het seizoen. In 2016 werden de pers- en handelsdagen samengesmolten met de Connected Car Expo (CCE) om samen AutoMobility LA(TM) te worden, de eerste vakbeurs in de branche die technologie en de auto-industrie samenbrengt om de dringendste problemen rond de toekomst van transport en mobiliteit te bespreken. AutoMobility LA 2016 zal gehouden worden in het Los Angeles Convention Center op 14-17 november. Tegelijkertijd zullen debuten van autofabrikanten worden voorgesteld. De LA Auto Show is open voor het publiek van 18 tot 27 november. AutoMobility LA is de plek waar de nieuwe auto-industrie zaken doet, baanbrekende producten onthult en strategische aankondigingen doet in aanwezigheid van de internationale media. De LA Auto Show wordt onderschreven door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt geëxploiteerd door ANSA Productions. Voor bijkomende informatie en het laatste shownieuws, volg LA Auto Show op Twitter twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow] of op Facebook facebook.com/LAAutoShow [https://www.facebook.com/LAAutoShow] en meld u aan voor alerts op http://www.laautoshow.com/ [http://www.laautoshow.com/]. Voor meer informatie over AutoMobility LA, bezoek http://www.automobilityla.com [http://www.automobilityla.com/].

AutoMobility LA(TM), Connected Car Expo®, LA Auto Show® en Los Angeles Auto Show(TM) zijn het exclusieve eigendom van ANSA Productions, Inc.

Mediacontacten:Breanna Buhr/Sanaz MarbleyJMPR Public Relations 818-992-4353bbuhr@jmprpublicrelations.com [mailto:bbuhr@jmprpublicrelations.com] smarbley@jmprpublicrelations.com [mailto:smarbley@jmprpublicrelations.com]



Los Angeles Auto Show


Web site: http://www.laautoshow.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234