Eurail.com start samenwerking met Social Dining netwerk VizEat

Door Europa reizen met de trein met een Eurail of Interrail pas is de perfecte manier om te genieten van de diverse landschappen en verschillende culturen te ontdekken. Met één treinpas heb je de mogelijkheid om door 30 Europese landen te reizen. Eurail.com is een samenwerking gestart met VizEat, de Europese leider in Social Dining, om zo reizigers een nog meer lokale ervaring aan te bieden tijdens hun trip.

VizEat is Europa's grootste culinaire sociale netwerk. Ze brengen reizigers samen met lokale hosts voor een authentieke ervaring. Reizigers en bewoners kunnen via het platform authentieke maaltijden en andere culinaire activiteiten ontdekken, zoals onder andere het dineren met lokale bewoners, kook cursussen en food tours, met mensen van over de hele wereld.

Reizigers kunnen vanaf nu een host vinden in een stad naar keuze op de officiële Interrail en Eurail websites: http://nl.interrail.eu/plan-your-trip/before-you-l... en http://www.eurail.com/plan-your-trip/sightseeing-activities/social-dining-europe.

Brenda van Leeuwen, CEO van Eurail.com zegt: "Ik ben verheugd dat ik de samenwerking met VizEat mag aankondigen. Mensen reizen vaak maar één keer door Europa met een Eurail of Interrail pass. Wij willen de klant graag een onvergetelijke ervaring aanbieden en dit gaat verder dan ze helpen bij het kiezen van de juiste trein pas om ze het beste van Europa te laten ontdekken. VizEat is een perfect voorbeeld van het aanbieden van een unieke ervaring aan onze klanten."

VizEat co-founder en CEO Jean-Michel Petit zegt: "We zijn erg enthousiast over deze samenwerking met Eurail.com. Het doel van VizEat is om reizigers met authentieke culinaire ervaringen samen te brengen via het originele sociale netwerk: de eettafel. Door samen te werken met Eurail.com kunnen we meer reizigers de kans bieden om locals te ontmoeten en samen te eten, en zo hun ogen en smaakpapillen te openen voor mooie nieuwe ervaringen."

Bedrijfsinformatie:

1. Eurail.com:
    Eurail.com is een snelgroeiend bedrijf wat treinpassen verkoopt waarmee je een paar dagen of weken door Europa kan reizen aan klanten wereldwijd. Het verkoopt Interrail passen aan Europeanen en Eurail passen aan niet Europeanen.
    Eurail.com is een van de grootste online reisorganisaties van Nederland met een verwachte omzet van 90 miljoen euro. Het bedrijf heeft rond de 100 werknemers van 20 verschillende nationaliteiten. Eurail.com is eigendom van 35 Europese spoorwegen en veerbootmaatschappijen.
    Meer informatie is te vinden op de officiële Eurail & Interrail website: www.eurail.com & www.interrail.eu.

2. VizEat:
    VizEat is Europa's grootste culinaire sociale netwerk wat reizigers met lokale hosts samenbrengt voor een authentieke culinaire ervaring bij hun thuis. Het is een unieke manier om verschillende culturen te ontmoeten van over de hele wereld en deze culturen te ontdekken rondom eten. VizEat heeft meer dan 20.000 hosts in 110 verschillende landen. Het aantal eet ervaringen dat het aanbiedt groeit maandelijks met 50% en de website is beschikbaar in Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans.
    Een mobiele app voor VizEat is nu te downloaden voor IOS.
Meer informatie is te vinden op de website: www.vizeat.com

Geplaatst in:

Contact gegevens