Samenwerking Shell Tankstation DIEMEN en Tasty Donuts

De samenwerking tussen Shell Tankstation Diemen en franchise-concern Tasty Donuts geldt vooralsnog als een pilot. Beide ondernemers werken momenteel de samenwerking uit op het Shell tankstation gelegen aan de Diemerpolderweg 2 te Diemen (langs de A10). In hoeverre Shell Tankstation Diemen en Tasty Donuts met ieder een specifieke aanbod over en weer elkaars klantengroep kunnen aanspreken, zal moeten blijken. Het is voor het eerst dat Tasty Donuts zich in Europa heeft verbonden aan een tankstation.

De Tasty Donuts' zelfbedieningspartner komt op 2 september a.s. in de Shell Tankstation Diemen (onderdeel van Ri-Jo Tankstations BV.). "Het self service-concept is voor deze locaties een goed alternatief". Over enkele maanden worden de resultaten van de samenwerking op een rijtje gezet, zegt een woordvoerder van de Donutsketen.

De dagelijks verse en handgemaakte Donuts garanderen de hoogste kwaliteit en onvergelijkbare smaak.
De productie wordt uitgevoerd met natuurlijke en lokale ingrediënten. Het productportfolio van Tasty Donuts kent meer dan 30 ongevuld en gevulde - donut creaties, Daarnaast heeft het bedrijf in Nederland sinds kort ook de VEGAN Donut in het assortiment opgenomen. Een paar jaar geleden konden deze Donuts alleen worden gevonden in reformwinkels met plantaardige alternatieven, vandaag zijn ze verkrijgbaar op het Shell tankstation te Diemen en in het standaard assortiment van Tasty Donuts.

Veganisme is een bijzondere vorm van vegetarisme, door af te zien van eventuele additieven voor dierlijke producten en producten van dieren producten zoals melk, eieren en honing. Volgens een Duitse veganisten studie ontbreken nog steeds, veganist snacks, gebak, ijs en dergelijke ("Wer will's schon vegan? , YouGov, 2014).
Om deze reden wil Tasty Donuts het assortiment uit breiden met de eerste vier veganistisch donuts. Tasty Donuts is de eerste aanbieder in de regio die veganistisch Donuts biedt! En deze zijn bij de Shell Tankstation Diemen voor of na een pitt-stop verkrijgbaar. Het franchise concept maakt indruk met zijn aangename ambiance, liefdevol decor en persoonlijk tintje.

Bedrijfsinformatie:
Het bedrijf, gevestigd in Hessen Frankfurt am Main bestaat al sinds april 2012 en vindt zijn oorsprong vanuit het Frankfurt City Center. In april 2014 is het bedrijf in handen van de Zwitserse Urs Schaub (ex-Senior directeur McDonald's, Starbucks en Koninklijke Nederlandse Shell). Sinds het aantreden en de kennis en achtergrond van Urs kent de formule 31 vestigingen in Duitsland, Oostenrijk en nu in Nederland. Verdere uitbreiding in Duitsland en in het buitenland is al verzekerd. Op de planning staan alweer nieuwe locaties van het Duitse franchise formule, die een consequente groeidoelstelling nastreeft. Er zijn gaandeweg vele andere aantrekkelijke locaties besproken met potentiële franchisenemers. Deze worden beoordeeld door het bedrijf. Het streven is een lange termijn samenwerking met gemeenschappelijke groei doelstelling. Tasty Donuts biedt de mogelijkheid om franchisenemer te worden, het rayon in Nederland wordt gezamenlijk met de franchisenemer bepaald. Het bedrijf is altijd op zoek naar franchisenemers met sterk verlangen naar succes en ervaring in de gastvrijheidsindustrie.

Geplaatst in:

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u per e-mail contact opnemen met David Arik:
info.amsterdam@tasty-donuts.nl

Contact informatie Diemen

Diemerpolderweg 2 | 1111 HP DIEMEN, NL
OPEN 24/7:
LIKE US @ https://www.facebook.com/tastydonuts.amsterdam/ |
LIKE US @ https://www.facebook.com/TastyDonuts.ShellTankstat...
www.tasty-donuts.nl

Tasty Donuts & Coffee Image Video:

Spot:

Press pictures:

Donuts Netherlands Brands B.V.