Edwin Evers populairste diskjockey van Nederland

Edwin Evers van Radio 538 is de populairste diskjockey van Nederland. Giel Beelen (NPO 3FM) volgt daarna en Mattie & Wietze (Qmusic) staan op de 3e plaats.

De top 3 van diskjockeys presenteren allemaal ochtendshows op de radio. De meest favoriete dj's die een middagshow presenteren zijn Coen & Sander (Radio 538). Zij staan met hun middagshow op de 5e plaats. Dit blijkt uit onderzoek van GfK.

Het ad hoc onderzoek is uitgevoerd in de periode februari t/m mei van 2016. Voor dit onderzoek werden 6.682 respondenten telefonisch gevraagd naar hun favoriete diskjockey, presentator of presentatie-duo. Hiervan gaven 2719 respondenten spontaan de naam van hun favoriete dj of presentator door.

Geplaatst in:

Over GfK
GfK biedt betrouwbare markt- en consumenteninformatie waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen. Over de hele wereld combineren meer dan 13.000 marktonderzoekexperts hun passie met de jarenlange onderzoekservaring van GfK. Hierdoor is GfK in staat om wereldwijde inzichten te koppelen aan lokale marktinformatie uit meer dan 100 landen. Door gebruik te maken van innovatieve technologieën, zet GfK big data om in smart data. Hierdoor kunnen onze klanten hun concurrentievoordeel verbeteren en krijgen zij meer inzicht in de keuzes en ervaringen van hun consumenten.

GfK

Hilversum