Iconische HEMA T-shirts online verkrijgbaar

Amsterdam, 29 juli 2016 - Wegens groot succes en op veler verzoek van klanten zijn de populaire T-shirts, die HEMA speciaal voor de EuroPride heeft ontwikkeld, vanaf vandaag 12:00uur via hema.nl verkrijgbaar. Zo krijgt iedereen de kans om de liefde te vieren met de HEMA iconen. De T-shirts zijn online te bestellen in de drie varianten: tompouce ♥ tompouce, rookworst ♥ rookworst en rookworst ♥ tompouce.

Opbrengst naar het goede doel
Ook de netto winst van de online verkoop van de T-shirts gaat naar de gaystraight alliances van het COC. Een GSA is een groep leerlingen en docenten die willen dat hun school veilig is voor iedereen. Of je nu homo, hetero, lesbisch, bi of in dubio bent.

De T-shirts zijn in beperkte oplage online verkrijgbaar in herenmaat M en L en damesmaat S tot en met XL en kosten Euro10,- per stuk. De T-shirts worden gratis thuisbezorgd of zijn af te halen in een HEMA filiaal.

Voor meer informatie zie: hema.nl/europride

EINDE

Over HEMA
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft meer dan 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.

HEMA