Atradius Collections publiceert de 13e editie van haar International Debt Collections Handbook

AMSTERDAM, 10 september 2019 /PRNewswire/ -- De jaarlijkse publicatie van het International Debt Collections Handbook beschrijft uitgebreid de verschillende manieren van incasseren in 48 landen wereldwijd. Israël en Vietnam zijn voor het eerst opgenomen in deze editie.

https://mma.prnewswire.com/media/969379/International_Debt_Collections_Handbook.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/969379/International_Debt_Collections_Handbook.jpg]

De internationale handel is blootgesteld aan een hoog wanbetalingsrisico als gevolg van de huidige complexe geopolitieke situatie. Slecht betalingsgedrag, ingewikkelde lokale wetgeving en culturele verschillen kunnen een grote uitdaging vormen voor bedrijven met openstaande vorderingen op buitenlandse klanten.

"Kennis over minnelijke incasso's en lokale wetgeving is van essentieel belang om te kunnen overleven in een mondiale economie", aldus Rudi de Greve, Global Operations Director bij Atradius Collections

Vanaf de eerste editie heeft het International Debt Collections Handbook snel het vertrouwen gewonnen van bedrijven wereldwijd. Het is uitgegroeid tot informatiebron voor het innen van vorderingen in het buitenland.

Van minnelijke oplossingen - het innen van onbetaalde facturen met behoud van uw klantrelatie - tot juridische procedures - waarbij gebruik wordt gemaakt van lokale wetgeving voor het innen van vorderingen, biedt het International Debt Collections Handbook u waardevolle inzichten en professionele expertise.

Met deze laatste editie van het International Debt Collections Handbook kunnen bedrijven nu nog beter een beslissing nemen als het aankomt op het wereldwijd innen van openstaande facturen.

Ontvang uw eigen exemplaar van het International Debt Collections Handbook: https://atradiuscollections.com/global/reports/international-debt-collections-handbook-netherlands.html [https://atradiuscollections.com/global/reports/international-debt-collections-handbook-netherlands.html]

Over Atradius Collections

Atradius Collections is actief in 33 landen en biedt B2B incassodiensten aan in 96% van de landen wereldwijd. Atradius Collections levert haar klanten verschillende services. Deze services zijn allemaal gericht op het afdekken van financiële risico's, het oplossen van betalingsissues of op het verschaffen van inzichten (op basis van data). Atradius Collections maakt deel uit van Grupo Catalana Occidente (GCO.MC), één van de grootste kredietverzekeraars ter wereld.

Website: https://atradiuscollections.com/nl/ [https://atradiuscollections.com/nl/] LinkedIn: www.linkedin.com/company/atradius-collections [http://www.linkedin.com/company/atradius-collections] Twitter: www.twitter.com/AtradiusCollect [http://www.twitter.com/AtradiusCollect]

https://mma.prnewswire.com/media/742417/Atradius_Collections_Logo.jpg [https://mma.prnewswire.com/media/742417/Atradius_Collections_Logo.jpg]

CONTACT: Voor meer informatie: Michel Bruggeling, Email: client_relations_nl@atradius.com, Telefoon: +31-(0)529-469-169

Web site: https://atradiuscollections.com/