POOQ introduceert ZZPBusinessCard

POOQ, matchsite voor zzp'ers en opdrachtgevers, introduceert op 1 augustus 2016 de ZZPBusinessCard. Een lidmaatschap waarmee freelancers korting krijgen op allerlei producten en diensten die perfect aansluiten bij het ondernemerschap. Tegelijkertijd biedt het platform bedrijven de mogelijkheid heel specifiek zzp'ers te bereiken. Het lidmaatschap kost Euro 19,95 per jaar maar is gratis voor iedereen die zich inschrijft voor 1 september a.s.

De site www.zzpbusinesscard.nl is een initiatief van POOQ voor zzp'ers, speciaal ter ondersteuning van hun ondernemerschap, maar ook voor bedrijven die producten of diensten aanbieden die voor zzp-ers interessant zijn. Denk hierbij aan korting op je online boekhoudpakket of een gratis adviesgesprek voor een verzekering. Het platform biedt ook praktische tools zoals een groot aantal modelcontracten, goedgekeurd door de belastingdienst. De eerste aanbiedingen staan inmiddels op de website.

Het komende jaar wordt er hard gewerkt de site verder te vullen. Het idee voor het platform ontstond doordat medewerkers van POOQ overspoeld werden met vragen over verzekeringen, zakelijke betaalrekeningen, boekhoudpakketten en meer. "Met meer dan 17.000 leden is het onmogelijk iedereen persoonlijk te adviseren. Ook werden we veel benaderd door bedrijven die zich richten op zzp'ers. De ZZPBusinessCard leek ons hiervoor de ideale oplossing" aldus Elmar Vat, eigenaar van POOQ.

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met Evert-Jan Hofland van POOQ via ehofland@pooq.nl.

POOQ

Rotterdam