Nieuw magazine over lekker eten: Lekker Gezond

Nederland heeft er een nieuw tijdschrift bij. Lekker Gezond, van de makers van het gezondheidstijdschrift gezondNU. De redactie is super trots dat zij vandaag het nieuwe magazine Lekker Gezond kunnen presenteren. "Daar hadden we een paar maanden geleden alleen maar van durven dromen. Maar met een geweldig team van redacteuren, receptenmakers, columnisten en designers, zijn we erin geslaagd. En hoe", zegt hoofdredacteur en lekkerbek José Leeuwenkamp.

Lekker Gezond gaat over het leukste en lekkerste van het leven: eten! Dat gezond eten geen straf hoeft te zijn, bewijzen we dubbel en dwars met dit moderne tijdschrift. Lekker Gezond is voor lekkerbekken, maar ook voor foodies, voedingsexperts en iedereen die met elke hap gezonder wil worden.

Lekker Gezond maakt een statement. Een statement om lekker te eten en gezond te genieten. Lekker Gezond navigeert de lezers door trends die ertoe doen en trends die overwaaien en het inspireert over de kracht van natuurlijk eten.

Lekker Gezond ligt nu in de winkel. Houd ook de supermarkten in de gaten. De uitgever MixCom Media Group wil Lekker Gezond elk kwartaal uitgeven. Lekker Gezond is geschreven voor iedereen die houdt van lekker eten, vooral als dat ook gezond kan.

Lekker Gezond vindt U natuurlijk ook online. Neem een kijkje op www.lekkergezond.nl, volg ons op Facebook en schrijf in op de nieuwsbrief. Dé nieuwsbrief over smakelijk eten met een inhoudelijke bite.

Geplaatst in:

Bel voor meer informatie met de hoofdredacteur José Leeuwenkamp (06 8308 3971)
of de uitgever Peter van Druenen (06 5102 7580).

Fotocredit: MixCom Media Group
Fotobijschrift: De cover van het nieuwe magazine Lekker Gezond